Aha! Nu förstod jag! Verkar grymt smidigt! Trodde bara det fanns för iPhone och iPad... Hur hittar man sådana skal?
det är nog bullshit tror jag det handla rnog med att man varit oförsiktig och inte kollat om det är skit på skyddet invändigt.
Har ett flip-fodral där flippen liksom ligger lite ovanför skärmen när det är stängt. Mycket praktiskt då det inte gör något om ett litet repigt smuts skulle finnas på skärmen. :sly: Noreve; dyrt men fint fodral! Finns nog med fönster med. Detta har bara en liten liten håla för ledlampan. På tal om fodral som repar alltså.
mitt original köpte jag helt sonika på netonnet för det hutlösa överpriset 299 kr Men flipcase, plånbok osv blir så sjukt osmidigt att jobba med så man kan bli galen. Jag funderar själv på ett glasskärmskydd samt ett case ist typ en caselogic eller annat som både håller och faktiskt skyddar och inte bara ser fancy ut... ruskigt less på flipcovern
Jag köper de flesta av mina skal på Ebay, och i nått fall från Amazon. Det brukar vara rejäl skillnad i pris mot för svenska butiker
Ebay är grymt. Fick hem mitt Nillkin för under 50kr. Blev riktigt najs med ett vitt skal på en svart lur .