Problem: Skärm har fått tuppjuck, htc sensation xl

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av September, 17 sept 2013.

  1. September

    September Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2009
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Plötsligt fick min skärm på mobilen nå fel och började flippa runt själv. Den kopierar text, knatar runt o gör lite som den vill. Vid de tillfällena så kan den också få för sig att ringa upp folk om jag råkar ha kontaktlistan framme då. Den kan starta appar utan att jag rör skärmen o byter hejvilt hit o dit o jag fattar inget. Tog hem en app, multitouch test, ån playbutiken o prova. Går ok tills man sätter fingret på en speciell plats på skärmen, ungefär i mitten o dör ändras den blå cirkeln o blir röd...håller ja fingret på skärmen hela tiden o drar runt så blir det både rött. Blått med ca en m mellan de. Är precis som skärmen är död el halvdöd där. Nån som varit med om samma problem? Jag håller ju på att få nå bryt...får ofta (minst 50 ggr om dan) låsa skärmen o låsa upp för att dt ska fungera igen. När den blir knäpp o gör som den vill så går det inte att använda nåra knappar alls...skärmen är då som den vore död...ibland kan ja låsa den o ibland inte. Får oftast vänta ut psykbrytet mobilen fått...
    Känner nån igen sig? Törs man lämna in den?