Skärmscrollning problem!

Diskussion i 'Galaxy S8 - Allmänt' startad av Iman, 24 apr 2017.

  1. raukroland

    raukroland Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag kommer också från en tre år lång avtagsväg med Iphone och har inte dessa problem alls.
    Tror det är en teknikfråga. Jag kan få min telefon att bete sig likadant men då måste jag jobba på det. Lyft fingret från glaset efter att du startat scrollen så funkar det, Alltså, du stannar ju sveprörelsen innan du lyfter fingret. Gör jag så på min Iphone eller S8 gör de precis likadant som det gör för dig på din S8.
     
  2. Mjölk

    Mjölk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    181
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Hitta den nu i allmän hantering-språk o inmatning-styrplatta där kan man ställa om något i önskad snabbhet men var kanske något annat... förstår inte vad den gör. Men hade s7 inte samma problem med för överkänslig skärm?
     
  3. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    s7 har absolut detta problem i mer eller mindre alla appar men speciellt märkbart i youtube och facebook tex... problemet återfinns inte åp mina motorolas eller plattorna tex. verkar lite för taggad ang känsligheten ;)
     
  4. masze

    masze Android Veteran Hedersmedlem

    Blev medlem:
    5 sept 2010
    Inlägg:
    8 670
    Mottagna gillanden:
    1 714
    Telefon:
    12 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    12 Pro Max
    Jag försöker scrollar som OP's film och upplever inte detta problem.. det snurrar på bra! hackar inget alls, inte som på filmen..

    Men så har jag en utmärkt mobil också! :D

    EMUI 5 är bra mycket bättre än TW, enligt mig!
     
  5. Torparn

    Torparn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2011
    Inlägg:
    730
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Om du inte provat att rensa cache och data så gör det, har blivit sådär några gånger för mig men då startade jag bara om Youtube så funkade det fint.