Jag måste berätta om vad jag råkade ut för med just det skyddet. Tyvärr har jag ingen aning om varför dettta hände, om det är nåt med det limmet eller om jag gjorde fel genom att härda för länge med UV-lampan.
Men jag blev iaf störd när jag installerade så att jag trasslade till det lite och fick in ett par dammkorn under det. Jag pinade mig med det i en månad ca innan jag fick psykbryt och slet bort det - eller TÄNKTE slita bort det...
Fick in naglarna under skyddet i ett hörn och började bryta - men fick bara loss en liten skärva! Fortsatte gräva med naglarna i allt större desperation men fick bara loss ett par mm i taget. Naglarna skavdes ner till noll, fingertopparna blödde av alla små glassmulor men skyddet satt fast, som med epoxylim! Har tagit bort tiotals skärmskydd med UV-installation i min dar i min dar, både whitestone och på senare tid andra märken, det har aldrig varit mycket svårare än med vilket skärmskydd som helst.
Till slut fick jag ge upp, jag har nu skickat in min telefon till oneplus för skärmbyte

. Hädanefter blir det whitestone för mig - har visserligen provat andra billigare som har funkat superbra, men efter detta törs jag inte chansa. Bifogar bild på hur min stackars älskling såg ut (usel bild pga tagen i upprörd sinnesstämning och med reservlur i budgetklass, men ni ser problemet tydligt ändå. det syns fö även att jag har väldigt korta naglar

)
Click to expand...