Köpte ett paket av fem tillsammans med läderväska samt silikonskal på amazon.co.uk. Landade på omkring 230 kr för alltihopa inklusive moms och frakt. Alltihopa verkar vara av ordentlig kvalité och leveransen tog ungefär en vecka.
Finns på mytrendyphone också, har hittills haft snabb leverans (dagen efter om man beställer innan 14.00 tror jag) och har också haft bra priser..
Nu har jag fått mitt å monterat. Lite pilligt å det måste verkligen vara klinsikt när man gör det men man kan lyfta plasten, spraya lite mer vätska å göra om. Tycker det blev lite mjukare touch-känsla men det funkar lika bra som tidigare. Dock är passformen inte 100% den är typ 1 mm för lite på alla ledder vilket gör att man kan uppfatta att fingrarna skrapar emot skyddet vid hantering av telefonen. Utseendemässigt så gör det inget för det är ju där det är svart på skärmen iaf. Ser ingen skillnad på om det blev sämre "bild" före å efter från skärmen. Kostade 135 spänn å det var det väl vart iaf.
Otterbox Otterbox gör vanligtvis mycket bra och solida produkter; nu är de ju lite mer än skärmskydd. Tyvärr hittar jag inget för Wildfire där än, men det kanske dyker upp. http://www.otterbox.com/htc-cases/ -joho
Dock så har de senaste 10 senaste omdömerna, varit rätt okej! kanske de insett att man inte kan ge kass service?
kan nog vara så, måste nu bara bara beställa skärmskydd till min ny wildfire så att jag inte riskerar att den blir repig "/
Jag har handlat båda dessa sorter och kan tala om att det är exakt samma skydd, bara det att Teknikmagasinets skydd är lite lyxigare förpackat. För samma peng får du alltså 5 stycken skydd av Teknikproffset och 1 skydd av Teknikmagasinet.