Jag körde ett skal ifrån mobilstore.se Sen displayfilm ifrån Sentro - Screen protector samsung galaxy ace Fungerar bra provat copter också men gillade inte det
Länka gärna till alla skärmskydd tala om om ni har dom och i så fall om ni är nöjda och hur dom känns när ni använder skärmen. Har inte kvar min ACE men tänkte för alla som har en och som söker efter skärmskydd
Köpte till min Gio härifrån: billigamobilskydd.se - Skärmskydd 29kr för 1 skyddsfilm. Brukar annars beställa från ebay då det är mkt billigare,men orkade inte vänta ett par veckor på leverans denna gång.
Teknikproffset har dom billigaste jag hittat i Sverige. 19 kr. +frakt. Brukar köpa några stycken år gången eftersom hela familjen har smartphones, så blir frakten billigare per skydd.
Kolla denna sida: http://www.skal-man.se/ Där finns en massa tillbehör för olika telefoner Sent from my E15i using Tapatalk
Skalshop.se har också ett brett sortiment. Tyvärr tycker jag att både Skal-man och Skalshop är på tok för dyra. Det som kan vara fördelen med dessa två är att dom även har orginal bakskal till en del mobiler.