Okej... Ja jag har gjort allt som du förklarar så jag misstänker att det är min java som inte vill fungera som den ska. Är rätt så ny inom linux också så jag har mycket att lära mig Några tips angående javan?
Har du även installerat sun java6 binärerna ? förmodar att du kör 10.04 Öppna terminalen skriv in följande kommandon. 1. sudo add-apt-repository "deb http://archive.canonical.com/ lucid partner" 2. sudo apt-get update 3. sudo apt-get install sun-java6-bin sun-java6-jre 4. sudo apt-get -f install 5. sudo apt-get install sun-java6-bin sun-java6-jre vid punkt 4 kan det komma upp en ruta ang licensen som skall godkännas,välj då att trycka F12 och använd piltangenterna och välj OK enter. Vi börjar så då vet jag att du har rätt version på java till att börja med.
Tack som F*N Det hjälpte... Nu ska jag sitta och göra teman resten av dagen EDIT: Det ända jag inte förstår mig på nu är hur man flashar Och namnet på singerade filen ska vara samma som det var innan eller?
Jag föresätter att du har en rootad telefon annars så går det inte,du kan döpa filen till vad du efter du signerat den typ om du ett tema tex kanske blue_theme.zip, lägg den på sdkortet och flasha från bootmenyn.
Okej då förstår jag... Ja jag rootade telefon så fort jag kunde när jag fick den Tack så mycket för hjälpen
En fråga, kan man lägga till appar med förinställda värden med ? tex jag skulle vilja flasha in en säkerhets app men mina inställningar. tex WaveSecure Mobile Security