Skillnad mellan 3 mini och 3 mini plus?

Diskussion i 'Tre & Hallon' startad av Davil, 25 jan 2013.

1. hackeron

hackeron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

EDIT: ringde till tre och dom fixade så jag kom med i gamla abonnemangsformen :)
    Ja beställde precis innan dom gjorde denna ändring. lol ^^
    Jag fick dock tjata lite på supporten :)

2. mfm

mfm Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S4
    Gissar att Tre Mini Plus skulle konkurrera ut Hallon Liten för de som inte ringer så mycket, så man försämrade abonnemanget en bit. Kanske inte värdens bästa sätt att fira 10 år...

3. Droid55

Droid55 Guest

Var skulle jag ha fått den informationen isåfall? Ringer de? Skickar de SMS? Informera på Mitt3? Jag fick SMS om uppnådd datamängd som vanligt i helgen så det verkar vara samma. Antal samtalsminuter stämmer även överens med saldot.

4. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 378
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Fysiskt brev skulle ha kommit. Om du inte skulle få behålla surfen kommer du att få reda på det på ett eller annat sätt.

5. Droid55

Droid55 Guest

Haha, instämmer. 3Mini Plus vinner ju över Hallon Liten när det var 0,5 GB för de som ringer eller skickar lite SMS (som jag). Hellre då 0,5 GB och därefter surf i låg hastighet.

6. Droid55

Droid55 Guest

Vad bra! Då kan jag pusta ut och vara glad för att jag tecknade 3Mini Plus när det ingick 0,5 GB surf. Hade ingen aning om att surfen skulle försvinna senare när jag tecknade. Jag tecknade ju bara för testa 3 som operatör.

7. hackeron

hackeron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Det som är bra är att om man surfat upp mängden så begränsas det till 64kb/s , vilket borde fungera rätt bra att surfa på ändå.. Till skillnad mot halebop som stryper till 32kb/s .. då går det inte ens ladda en sida typ. :D