Du vet knappen så de senast använda visas till vänster.det är väl programm som är igång. Hur stänger man dessa. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Det är som sagt bara senaste använda program, det betyder inte att de är aktiva. Lägg till widgeten "programövervakare" så kan du se vilka applikationer som är aktiva. /qsec
Ser ut som Thumb Keyboard, vilket jag själv också använder. Kan verkligen rekommendera detta tangentbordet, har inte testat något annat men har heller inte behovet av det då detta tangentbordet uppfyller mina förväntningar. Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1
Eller så kan man använda Samsungs panelapp "Uppgiftshanteraren" som ligger bland miniprogrammen. Alltid tillgängligt vilken app man än är i. Bara klicka på krysset över programikonen. Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1
Flash player problem SVT play funkar inte för mig i stock browser men i dolphin. Kör adobe 10.3 firmware kg9.. Innan kg9 funkade det.. Nån som har en fix? Sent from my MT15i using Tapatalk
Jupp det är Thumb Keyboard Tar ett litet tag att vänja sig med det men sjukt bra att skriva med på en stor skärm
En snabb fråga: Har samsung worldwide garanti? Dvs kan man lämmna /skicka in en platta som du köpt i staterna här i Sverige? Tacksam för svar
Inte om du inte köpt till worlwide waranty för 100$. Som jag fattar det iaf. /qsec Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Det finns en sökfunktion, detta har pratats om en del. https://swedroid.se/forum/45379-kopa-galaxy-tab-10-1-fran-usa.html
Antingen använder man KIES (rekommenderas inte), eller så ansluter du bara din tab som lagringsenhet och drar till dina filer till de mappar där de hör hemma