Nej. Det är något du får stå ut med om du inte vill/kan avinstallera/inaktivera de andra programmen som också hanterar pdf. Sent från mein N7105 via Tapatalk 2. Kyllä!
Om man inte vill synka till dropbox vid varje bild så skaffar man dropsynk och sätter synkning på exempelvis en gång per dygn, strömbesparande. Dropsynk är för övrigt ett måste för mig då jag backuppar allt viktigt där automatiskt. Lite Offtopic kanske :rolleyes: SGS3 via Tapatalk.
hejsan, för 2 veckor sedan fick jag problem med att min S3 laddade supersegt (2% på 2 timmar) och laddade ur hur snabbt som helst. Iaf för en vecka sen så återställdee jag telefonen och allt fixade sig för utom att batteriet laddar segt, inte lika segt som förut. VET NÅGON VAD JAG SKA GÖRA???
Mja ok. Så kan man ju göra. Fast jag kör hellre Google drive än sega dropbox. Undviner dock helst att spara privata saker i molnet... Sent from my Galaxy SIII
Som jag förstår så är 4.2 den senaste android-uppdateringen, var hittar jag den för att flasha in på min S3:a? (har haft ett custom OS men vill resetta den till senaste versionen.)
4.2 är den senaste läckta versionen, hittas på div. sidor. 4.1.2 är senaste officiella och hittas på sammobile.com blandannat.
4.2 är senaste om man pratar om aosp. ^^ För den som vill ha senaste Nordiska (obrandade/olåsta) 4.1.2 så har jag laddat upp den på hypersnabba Mega: https://mega.co.nz/#!YlMkkDxK!XTy7-U3DVFf-b6baA6RyKFyhBnkXK9yxt-kIiQkjftY
Tack! Hittade det efter lite sök, är i fas att uppgradera men det enda jag har problem med nu är att jag inte vet hur jag ska backuppa mina apps/sms och sådant för att ta med till det nya OSet? (jag ska inte uppgradera utan installera ett annat på nytt. Finns det ingen av dessa Clockwork/TWMR/GOO appar som man kan synca appdata med? vissa appar & sms och så. hur mycket kan man synca via google-konto? och hur gör man det?
Jag backar upp alla mina appar med Titanium Backup. Köpte Pro-versionen för ca ett år sen och använder den reguljärt.
Kryptering utan lösenord Hej. Sökt som fan på google efter "encryption" och här på sidan efter kryptering. Tycks inte hitta något vettigt svar. Jag kör just nu VikingWay men kan tänka mig byta ROM. Jag är ute efter en ROM där de fixat så man kan kryptera hela telefonen (inte externa SD kortet nödvändigtvis utan telefonen) utan att använda lösenord. Jag ska alltså kunna kryptera hela telefonen med Pattern eller PIN. SNÄLLA, det måste finnas någon ROM som tänkt på detta?
Tror inte det går faktiskt. Du kan kolla lite på XDA och se om det finns något som passar, men jag tror som sagt inte att det fungerar.
HJÄLP!! Någon som vet vart jag kan köpa ny batterilucka orginal? vill inte ha något skal vill bara byta ut luckan för den är så jäkla sliten / repig och trälig..
HJÄLP! Problem med SD-kort Frugans SD-kort hittas inte längre... Går det att rädda filerna på det? Hur?
Sätt in det i en dator och se om det hittas där? Det är vad jag kommer på! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Frugans s3a get ifrån sig ett ljud när batteriet är fulladdat vilket väcker henne på natten. På min s2a låter det inget när den är fulladdad. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2