Jag har ett problem med min Nexus 4 jag fick i måndags. Jag upptäckte att när jag skaka den lite lätt så låter det som något är löst i mobilen. Man kan även höra det lite lätt om man knackar på den. Har redan anmält det till
Halebop så jag kan DOA om jag vill.
Tydligen är det vanligt dock att det låter så på iPhones. Då jag var inne i en telia butik idag (Beställt mobilen från
halebop) och det var så på båda dom iphones han hade på sig och tjejens som jag testa på precis nu när jag kom hem. Killen trodde inte det var någon fara och att det inte skulle bli några problem om något skulle hända så jag var tvungen att använda garantin.
Skulle fler kunna kolla om det är så på era Nexus 4or?
Skall jag tro på killen om att det inte är några problem och skita i att DOA?
Får bara känslan av att om jag inte DOAr och det blir ett problem i framtiden så kommer dom säga att jag tappat mobilen och att det är därför det är löst och på så sätt så får jag inte ut något på garantin...
Han kunde inte DOA den på en gång ändå då telia inte har den i sitt sortiment och han inte visste hur han gjorde då. Han skulle dock kolla tills imorgon så har tills då på min att bestämma mig.
Mvh Lergöken
Click to expand...