Det är ett sätt att se på saken.
Bilen har jag haft i sex år, men om det finns en uppdatering för Bluetooth så bör den ha lagts in vid den årliga servicen, då mekanikerna nuförtiden inte bara byter olja utan även uppdaterar mjukvara.
När jag köpte bilen så hade jag en Huawei, inga problem. Sedan hade jag en Sony i två år, inga problem. Frun och dottern som ibland lånar bilen har haft fyra-fem olika iPhones kopplade under dessa år utan problem.
Men min Samsung Galaxy S22 Ultra var det problem med. Eftersom jag hade telefonen i nästan
tre år så tänkte jag att det kanske löser sig med någon uppdatering, men det har det inte gjort. Uppenbarligen så kvarstår problemet med S25 Ultra då den beter sig precis likadant.
Mina Bose-hörlurar som inte funkade med S22 Ultra har jag glömt vad de hette, men det var toppmodellen då för
tre år sedan, och självklart uppdaterade jag firmware. De fungerade hur bra som helst med alla andra enheter som jag kopplade dem till.
Men jag noterar din åsikt om att det absolut inte har något med telefonen att göra.
Click to expand...