Tjena
Är lite sugen på att testa Ultran. Blir dock en stor transformation för mig, då jag kör iPhone, Apple Watch, Air pods och Apple TV hemma. Byter jag telefon så blir de byte på all kringutrustning också.
Är ganska bekant med Android, har kört det tidigare, även på TVn med nVidia Shield. Så android delen känner jag mig ganska trygg med.
Lite mer oro när de kommer till byte av Apple Watch och Air pods PRO till motsvarande Samsung. Apple prylarna funkar jäkligt bra tillsammans, aldrig några konstigheter. Och älskar funktionen att koppla Air Pods till Apple TV sömnlöst. Finns samma funktion mellan Galaxy buds och t.ex. nvidia Shield?
Och kan jag förvänta mig ungefär samma upplevelse med Galaxy Watch som Apple Watch? Tycker om att lämna telefonen hemma ibland, och förlita mig på klockan och hörlurarna. Oavsett om det kommer till skicka sms, löpning med musik och "spårning" samtal osv.
Sedan vill jag såklart komma undan så billigt som möjligt

Min iPhone är arbetstelefon, så den kan jag inte sälja. Säljer jag AW, Airpods och Apple TV så bör de räcka ungefär till inköp av motsvarande Samsung.
Betalar 225kr för mitt abonnemang idag, och vill ha så låg månadskostnad som möjligt. Samtidigt inte speciellt intresserad av att casha ut 16k för bara telefonen. Har sett i trådarna att de kommer bra erbjudande ibland, telefon & klocka med mera för 10k. Kommer dessa erbjudande ofta?
Kan även ta och binda upp mig på abonnemang för runt 500kr månaden / 24 mån, finns inget sådant erbjudande idag. Är det också något som dyker upp ibland?
Inser att inlägget blev ganska långt och kanske inte passar i tråden snabba frågor & svar

. Admin får gärna flytta till egen tråd om det passar sig bättre.
Har någon gjort samma resa är jag jätteintresserad av din input

Click to expand...