What's with the tone?
Varför konfigurera det annorlunda, varför gillar vissa mättade färger medan andra vill ha naturliga...
Finns tusen tals konfigurationsparameter som användare inte tillåts ändra på, detta råkar vara en av dem.
Nej ingen av oss vet vad felet är men med tanken på hur det ter sig så kan man dra slutsatser. Visst det skulle kunna vara hårdvarufel eller begränsningar i hårdvaran. Eller för all del fel i koden men med den insynen som vi bägge har så tror jag mer på konfiguration och jag får väl också lyfta fram min åsikt?
Ja irrelevant på så sätt att oavsett om det är konfiguration eller kod så är det det något som man kan ändra på, värre är det om det är relaterat till hårdvaran. Men med tanke på att det är irrelevant från det avseendet så reagerar du väldigt starkt på benämningen konfiguration kontra fel i kod. För mig som mjukvaroutvecklare är det dock en distinkt och väsentlig skillnad där av att jag nämnde det.
Med allt det sagt så +1 jag detta så fort det dök upp så att alla ska få en trevlig upplevelse när de skrollar, så även du.
Last edited: 5 december 2022