Men som det är nu. Har beställt en xoom wifi, från phonehouse idag. Om den har 3.0.1 finns det en ota för 3.2 eller är det bara att roota och lägga in US 3.2 direkt?
Nope, enbart till wifi modellen Känner du dig modig kan du följa denna tråd för att få in 3.2 på din xoom [ROM] 3.2 for Non-US Xooms based on Manta Ray 2.0 [UPDATED 07/26/2011] - xda-developers jag har själv inte gjort detta ännu, är egentligen ganska nöjd med 3.01 enda som stör mig egentligen är att bluetooth tangentbord inte klarar åäö, men vet inte om 3.2 hjälper där ens
Nytt datum för 3.1 uppdateringen OTA i Europa: 9 Augusti enligt Motorola Europe på Facebook. https://www.facebook.com/topic.php?topic=21065&uid=121867580498
det är ganska skamligt av motorola att inte fått ut 3.1 i sverige ännu när asus får 3.2 idag ... och dom som påstod sig vilja satsa på den europeiska marknaden, kommer byta ut min xoom mot en transformer så snart dom kommer med 3G(möjligen galaxy tab'en om det visar sig att samsung kommer med uppdateringar snabbt).
Jag förstår inte denna hysteri med att uppdatera, vad är det som inte funkar som ni verkligen känner att ni skulle använda er av som dessutom är s.k. dealbreakers? Jag är galet nöjd med min än så länge och hittar inget som gör att jag måste uppdatera. My five cents any who..
Är riktigt stor prestanda skillnad mellan 3.0 och 3.1. Är inte bara hysteri utan denna uppdatering gör stor skillnad. Speciellt då det kommer till flash kommer du märka stor skillnad plus att du kommer kunna nyttja usb host och att micro sd börjar fungera
Fast i och för sig, då jag köpte min Hero för två år sedan körde den Android 1.5 och det fanns 10000 appar på Android market... Så det är klart att första intrycket av xoomen är lite annorlunda... Sent from my MZ601 using Tapatalk
För min egen del hoppas jag på 3.1 och möjligheten att ha en browser som inte kraschar i parti och minut, usb-host och sdkortplats. Produkten känns helt enkelt inte riktigt färdig.
Jag är själv väldigt nöjd med min, men jag tror 3.1 kommer lyfta den lite till. Webläsaren är lite ostabil, flash drar mer batteri än nödvändigt och jag tror prestandan blir bättre också. Uppdateringen ska komma när som helst (förhoppningsvis), men den 9 augusti ska man kunna ladda ner den själv om man inte redan fått den OTA.