Har snusat sedan jag var liten och dum. Kom över pappas dosa som luktade otroligt äcklligt. Bestämde mig för att ta en. Spydde. En ny på det dagen efter. Spydde. Sen var det kirrat. Snusat sen dess. Skyller detta på gubben som lämna dosan framme. Favorit: ettan portion/lös. Och det händer att jag köper en skruf tranbär när jag är godissugen. Men det slutar oftast med både godis,snus och nå gott å dricka. Haha Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Jo... En dosa om dagen = 16,425:- per år om du snusar finare snus, t.ex. Göteborgs Rapé 12,775:- per år om du snusar "fulare" snus, t.ex. Granit 10,220:- per år om du snusar billigt snus eller köper stockar Detta blir per månad 1,369:-, 1,065:- eller 852:-. Rätt dyrt ELLER? Snusade man inte kunde man istället dra en rejäl resa varje år.
Snusar kronan vit. Ibland kan man köpa en general. ;-) Köper kronan på stock för priset 195:- Sänt från min extremt ultimata X10
Ok, tillägg, om du kör billigaste snusen out there och dessutom på stock så kostar det: 4,920:- per år 410:- per månad Fortfarande en rätt OK resa Själv köper jag alltid snus i affären. Unico kostar ~30:-. Skulle jag snusat en om dagen skulle det dragit upp i 10,950:-. Nu kanske jag snusar en på två dagar.
En dosa dagligen 3,463:- per år om du snusar Kungssnus Brukar köpa 4snussater åt gången och kostnad per dosa blir då 9:40kr Billigt snus
Inlägg: 1 ...hmm Är väl egentligen inget att säga om det, swedroid är ju det naturliga 1.a valet om man känner att man vill diskutera snus
Tja, det blev första inlägget och måhända ett dåligt namnval. Men min HTC Desire och mitt snus gillar jag.
General portion 1 dosa går åt väl på sisådär 3-4 dagar. Brukar ha snuset i käften allt från 2h till 5-6h...
General White för mig Dock så håller jag snusandet på en riktigt bra nivå, ca 1 dosa i veckan. Så max 200 kr i månaden för mig.. Slutade dock förra sommaren men började efter ett år igen. Eftersom jag inte snusar jättemycket så har jag svårt att motivera varför jag ska sluta... Edit: Det är ju så gott
LD Salmiak. 226:-/stock och med denna har jag inget godissug Körde General Portion tidigare. En dosa = 1-2 dagar. // A