Hej
Jag har letat med ljus och lykta efter en typ av app som tydligen är enkel att hitta på Android men hittar ingen som funkar som jag vill ha den, eller så begriper jag bara inte hur den fungerar?...
Så jag jobbar oregelbundna tider och vill ha
3 larm totalt
2 st larm för jobbdagar med 15 min mellanrum
1 st larm för lediga dagar
Mitt sätt att använda larm har varit att dom tonar in sakta och försiktigt med ljud och ljus och att jag kan slå av dom UTAN att låsa upp telefonen via hemskärmen när man är trött och vimsig.
Jag vill också kunna växla mellan larmen från dag till dag utan att stall in dom igen, en Av och På funktion
Nu när jag har en apple klocka kan ju den där taktila buzzet på handleden kanske det funka också?
Så om appen kan det är det en bonus.
Det är min fråga, En app som kan ha 3 larm
Slutligen, Apple har ju en egen klock app med larm men jag får inte till den enligt ovan önskemål, själva Väckarklockan med Sömndelen är ju bara 1 larm och den får man ju tweeka om för Jobb resp ledig dag och det funkar ju inte, samt jag vill ju ha ett andra larm och då blir det fristående....så jag lyckas inte.
Köpte "Väckarklocka för mig" och den gör allt men den ringer inte igenom låsskärmen och jag vet inte hur jag får den att göra det, jag måste låsa upp för att jag skall kunna stänga av den. (jag kan få den att säga tyst Pling och ett surr men det är 30 sekunder emellan och då vaknar jag nog inte, inte alls en ringklocka)
Last edited: Nov 22, 2020