Övrigt: Solkig telefon efter reparation

Diskussion i 'Xperia Z3 Compact - Allmänt' startad av Strip, 16 apr 2015.

  1. Strip

    Strip Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2014
    Inlägg:
    120
    Mottagna gillanden:
    33

    MINA ENHETER

    Skickade iväg min telefon för reparation; SD-kortläsaren spottade ut kortet.. Idag fick jag tillbaka telefonen, solkigare än solkig, den såg ut att ha blivit marinerad i handfett :( Det var väl iofs inte hela världen på en vattentät telefon, problemet e ju lätt åtgärdat. Värre är att linsen framför kameran är solkig på insidan, dvs jag kan inget göra åt saken utan att skicka in den igen :(
    Nån som lyckats med att få en ersättningstelefon? Jag har lite svårt att klara mig utan telefon och det finns ju en anledning till att min gamla avlagda är avlagd sas, så jag har liksom ingen ersättare att ta till. *snyft*
     
  2. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 938
    Mottagna gillanden:
    7 927
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Om du skickar in den får du ingen lånetelefon. Om du däremot lämnar in den i en butik, dvs där du köpte den (om de har någon sådan) brukar möjligheten ofta finnas. Annars är det tyvärr svårt.
     
  3. kalleboston

    kalleboston Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    698
    Mottagna gillanden:
    194
    Telefon:
    Byter ofta

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Byter ofta
    Jag har förresten också fått tillbaka solkiga telefoner. Det ser bedrövligt ut! Självklart skall dom putsas till innan dom läggs i påsen.
    I swedroids köp och sälj-del finns det alltid extratelefoner att köpa för billig peng :)
     
  4. Strip

    Strip Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2014
    Inlägg:
    120
    Mottagna gillanden:
    33

    MINA ENHETER

    Usch, jag är så äcklad av Sony och mobylife just nu. De vägrar rätta till sitt misstag på ett snyggt sätt. Nån "chef" ringde upp mig o erbjöd "ett tillbehör, nån billaddare eller nåt". Vad f* ska jag med billaddare utan telefon :( Alla jag varit i kontakt med är överens om att jag måste skicka in telefonen igen.