Sony Ericsson X10 Problem med Laddning!?

Diskussion i 'Xperia X10 - Allmänt' startad av zeitone, 19 aug 2010.

  1. clbas

    clbas Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 aug 2010
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Vad jag har för erfaren het av kjelloco noname bil-ladare så är de inte så bra. Den höll i 1v sen la den av, samma med nr 2 som jag fick i byte. Men sen köpte jag den lite "dyrare" laddaren så har den fungerat smärtfritt utan strul, någon annan som har hatt samma problem?
     
  2. Wellbow

    Wellbow Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2010
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Min är helt sjuk, ibland funkar den och ibland inte, skönt o se att det inte bara är jag som sitter på samma irriterande problem!
     
  3. Freddemann

    Freddemann Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2010
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Att telefonen inte tar någon laddning.
     
  4. PV_Roger

    PV_Roger Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har samma problem med min amerikanska variant av X10mini. Den laddar sallan nar telefonen ar igang. Men avstangd laddar den alltid. Den laddar aven alltid nar man anvander billaddare.

    Har testat med tjejens laddare och dar funkar det inte heller. Hennes Mini funkar dock alltid att ladda. Oavsett laddare. Vi kopte vara lurar med ett par dagars mellanrum. Min ar uppgraderad till senaste av SE rekommenderade programvaran. Hennes inte.

    Hur gick det for er? Fick ni nan losning pa problemet?
     
  5. Sahandroid

    Sahandroid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2010
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hade, eller rättare sagt har, samma problem... Prövade med flera olika laddare och dator såväl som vägguttag som källa. Prövade med ett annat batteri och det funkade ändå inte. Lämnade in den förra veckan till Elgiganten, har inte fått något besked ännu förutom att den är hos deras service-team.