Löst! En engelsk googling så... För kännedom: Det är sprintar. Men tryck ut dom från rätt håll då de är delade i en ände så att det ser ut som spår. Spåränden är den man INTE ska trycka på utan den platta änden! Någon som vet hur man kortar metallarmbandet? Är det skruvar?? Om, var i hela friden köper man så små mejslar? Skulle behöva korta en eller två länkar.... Skickat från min Nexus 7 viaä Tapatalk
Jag lämnade in den till klockaffären och bad de korta ner den med två länkar, det löser de på ingen tid alls.
Har köpt ett silikon-armband nu. Så mycket skönare! Jag rekommenderar silikon-armbandet istället för metall...
hade varit bätter om du sa man skule gå in på play och avinstmen fick ett bra svar på annansida Nu den borta!
Sorry, antog att du var så pass hemma på Android bara. Ska ha detta i åtanke nästa gång jag svarar så att ingen blir förvirrad. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Min klocka har fungerar felfritt fram tills nu, men nu verkar det som att vibrator gett upp... Blir att skicka in den Skickat från min HTC One via Tapatalk
Ingen som hört om nån version 3 på denna? Måste ju kränga min Samsung Gear nu när jag byter till Z2 när den kommer. Jag vill ju ha kamera på den samt kunna använda röststyrning å sånt i den nya klockan hehe
Någon mer än jag som inte kan stänga av vibratorn? Bla, på möten så vill jag ha notifieringar utan vibrationer, men går inte... Någon annan med samma? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Det ska inte vara några konstigheter. Min Note 3 har hanterat 3 enheter samtidigt som mest, min SW2, Withings Pulse samt Philips bluetooth-lurar
Hej! Jag efterlyser en app på klockan som kan starta valfri app på telefonen. Inga konstigheter egentligen. Egentligen bara "kopiera" samma genväg som ligger på exempelvis hemskärmen på telefonen. Ett exempel. Jag har en app på telefonen som heter "one touch video recorder" som startar videoinspelning bara genom ett knapptryck. Vill kunna starta denna från klockan. Någon som har tips?