Hej! Ser man notiser från whatsapp samt vem det är ifrån? Mvh Qudos Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Klockan syns väldigt bra i solljus/dagsljus men sämre i mörker (en digitalklocka samma sak?) man få tända klockan för att se tiden. kollade lite snabbt och det verka finnas en whatsapp notifikations app och dra hem, har ej testat själv. (gmail och facebook, och min jobb-mail fungera bra) själv hoppas jag på en hangout app i framtiden många appar behöver optimeras för SW2:an (dom flesta är ej det ännu) men det är nog bara en tidfråga. kontakter och sånt synkade på några sekunder med nfc..när någon ringer till dig så kommer dess nummer och porträtt upp på klockan, och du kan välja att svara eller avisar.
För er som är studenter så har Dustinhome rätt bra studentpris på dessa. 1273:- för silikonarmband och 1433:- med metallarmband.
några jag har tänkt på. Google play, Tune in radio & xiialive spel/paus funktion RunKeeper Hangout notifikation uppdaterad väder app för SW2 Swedbank saldo app
Den är släppt. Men tillgången är verkligen dålig. Det variera ifrån timme till timme om den finns eller inte på Sonys hemsida.
Sonys webbshop har väl förmodligen en gräddfil till klockorna jämfört med återförsäljarna. Övriga återförsäljare verkar ange 9-11/10 som prel.datum för SW2 med metallarmband så det är antagligen då de stora batcharna skickas ut. Edit: Ni som redan fått hem er SW2, har ni testat denna app? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alk.k9&hl=sv
Ja jag kör den appen. En jävla massa inställningar och lullull men verkar funka ok. Den får lite spel på själva klockan så den är lite lätt buggig.
Fick min klocka i dag och är hittills mycket nöjd. Ska kolla runt efter lite appar som kan vara bra att ha Fixade en snabb unboxing-video för de som är intresserade: http://www.youtube.com/watch?v=Y8ZAKDtzvGs&feature=youtu.be Mvh Henrik
Någon (och även jag) undrade vad för sorts glas det var i klockan. Jag mailade Sony för nån dag sedan och fick svar idag. Tyvärr så hade de ingen aning vad för sorts glas det var...
Det ger en lite trist bild av ett företag när de inte själva kan redogöra för vad det är de säljer. Jag har inte heller hittat någon helt hundraprocentig källa kring vad det är för glas de använder.
Måste bara varna för klockan, har nu haft den i två dagar och den har redan gått sönder. Hela fronten är på väg att lossna! Jag har bifogat lite bilder som illustrerar problemet.
Ja, jag har behandlat den med största försiktighet, det har ju inte varit varmt så förstår inte hur limmet kunde lossna.