Du kan ju titta bara en sida tidigare i tråden så ser du... Metallarmbandet verkar vara stört omöjligt att få tag i...om man inte vill ge 1500-2000 :- på eBay.
Jo jag såg det, men jag tänkte om det var nån som satt på inside information Måste ut och rensa i gömmorna i butikerna. Kanske nått som hänger nånstans
Fick ett läderband idag. Frågan är om man ska detta eller nato-bandet? Någon som har provat med metallarmband (förutom det Sony tillhandahåller)?
bättre batteritid och lite lättare minimala tweaks på vissa urtavlor vad jag märkt. men batteritid på ca 3 dagar enligt statitik och det med "always on"
Nya gester är det ju också, bättre batteritid har jag ingen koll på men hoppas att i alla fall de här tillfällena när den drar ur batteriet på en timme har försvunnit helt.
Wow, 70% batteri kvar efter ett dygn. Jo, det känns klart bättre än tidigare. De nya gesterna har jag inte riktigt lyckats vänja mig vid. Scrolla neråt (vrida utåt) är den enda som känns "naturlig" (en knyck och sakta bakåt). Scrolla åt andra hållet blir lite onaturligt för man måste först vrida sakta utåt och sen knycka inåt (i alla fall kan inte jag knycka inåt direkt från det läget där jag kollar på klockan). Framåt och bakåt går väl sådär, saknar dock en gest för att svepa bort en notifiering (eller har jag missat nån?). Hem-gesten (skakandet) har jag svårt att få till, man verkar vara tvungen att skaka rejält mycket... Känns lite osmidigt... Lättare då att bara lägga handen på klockan och släcka den. Fast gesterna kanske är användbara om man har högerhanden upptagen.
Jag fick min uppdatering till Marshmallow idag. Gjorde en fabriksåtetsällning efteråt och tycker att det så här långt fungerat fint. Återstår att se hur det är med batteritiden. Upplever klockan som lite piggare/mer responsiv också.
Precis köpt en SWR 3. Fick uppdateringen till Marschmallow direkt. Har använt den ett par dagar nu men vet inte om jag missat någon inställning, för klockan drar ur ca 3ggr på en dag. Kan det bero på vilken urtavla man använder? Försökt ställa in den med always off tror jag det heter och även batterisparläge men det hjälper inte...några tips?
Testa att återställa först. Kan inte tänka mig att någon urtavla drar så mycket juice. Har always on och har aldrig lyckats ta slut på batteriet under dagen Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Nu har jag inte laddat sen jag kopplade ur laddaren i fredags morse (klockan 6). Nu (klockan 10) är det 31% batteri kvar (det var 33% när jag kollade första gången i morse, men minns inte klockslaget då). Nu har jag iofs inte använt klockan till så mycket i helgen, mest kollat tiden och läst notifieringar. Använder man apparna mer så lär den var dra mer batteri, men det är en liten förbättring jämfört med tidigare i alla fall.