Men tack så mycket för tipset Blev sugen igen just den här veckan och kollade på att försöka få tag i en zenwatch på något vis. G watch R lockade också, liksom SW3, men kunde inte riktigt motivera priset. Men efter ditt inlägg blev det ilfart till Lund direkt på morgonen och nu har jag en. På Disken fanns det nog 5 kvar nu, bakom vet jag ej.
Fick du tag på en idag? Kul! Som jag förstod det kan man åka till butiken och boka om de är slut. Så får man en nästa vecka.
Jag var och hämtade en i butiken nyss, den sista. Ringde dock bokade igår kväll. Fick reda på att de sista tog slut kl 10 imorse. Nu ska de bli kul o jämföra den mot LG:n
Lite konstigt att man marknadsför klockan som lifelog kompatibel... på deras hemsida står att man ska kunna synca och när jag fick klockan var en pappersbit på skärmen som illustrerade lifelog köras på klockan
Min favoritfunktion är än så länge något jag inte hittat i någon manual eller snabbtips, vilket är att styra telefonens inställningar. Slå på/av wi-fi eller hotspot, ställa volym, muta, belysning och få telefonen att plinga så man kan hitta den. Har jag missat något eller är det Sony som missat att informera om detta? När klockan är tänd trycker man två fingrar efter vänsterkanten och drar fram denna funktion.
Någon som fått Lollipop till sin Sony ännu? Såg på forumet att flera G Watch klockor börjat få den redan
Fick den igår kväll och installerade direkt. Nu märker jag att gränssnittet laggar rätt mycket när man sveper mellan korten...
Min har definitivt också blivit mer laggig, det som märks mest IMO är när man tar upp klockan så så att den går från att vara mörk till att aktiveras. Färgerna kommer tillbaka slöare än förut så det ser ut som den laggar till rejält. Dessutom är den inte riktigt lika känslig för mig när jag tar upp armen för att titta, så ibland får jag skaka till lite extra. Så var det inte innan 5.0.1. Hoppas de fixar det. (har provat återställa den utan förbättring)