Kul! Min åkte iväg samtidigt som din igår natt, men har inte uppdaterats sedan dess... den ska också till hägersten
Min Xperia 5 II finns nu att hämta på utlämningsstället. Men har inte beställt något fodral. Är det någon som vet om det kommer ett liknade skal som till Xperia 5 som med skydd för båda sidorna (Sony Style Cover View SCVJ10)?
Oj, det gick snabbt. Tycker EG brukar ha seg frakt, men den kom fram idag här med. Hade räknat med att den skulle vara framme tidigast imorgon.
lucky you all, Bring tror att min mobil inte kom med bilen från Jönköping i natt så får vänta till imorgon då
Jag mejlade Sonys KS med samma fråga, men om skalet utan skydd för framsidan (SCBJ10). Fick tillbaka att det enda skalet som just nu erbjuds är det med stativ, och att de inte har info om de kommer lansera fler alternativ
Här är det andra problem: Det har oppstått en feil Ditt IEMI nummer finna inte i vårt system. Vänligen försök igen med ett annat IEMI eller kontakt oss. Telia även det... Edit: De verkar vara danskar enligt mailsvaret jag fick...
Chansade på denna Sony Xperia 5 II Genuine Leather Wallet Stand Case - Black, men har inte fått än... Nu har de justerat ner priset på icke-läder ser jag, när jag beställde var det samma...
Jo de som skickar lurarna är ett danskt bolag som sysslar med promotion sälj, MS Branding A/S i Danmark så de hanterar allt verkar det som. Lurarna skickas också från Herlev, där de är situerade.
Jag beställde lite skal på Ebay, var det enda vettiga alternativet IMO. Fanns ju inget att välja på här i Svea.
Är smått (läs väldigt) förtjust i formatet på telefonen. Lätthanterlig och känns tunn. Stor skillnad mot det mesta annat jag testat på länge. Det är rätt uppfriskande med en kompetent lur i detta format. Riktigt härlig skärm också.
Ditt IEMI nummer finna inte i vårt system. Är de många som lider att detta? Någon som har fått nåt svar från supporten i Danmark hur de löser problemet? Man blir ju måttligt imponerad.
Jag har samma problem med att IMEI inte finns i deras system. mailade men fick bara ett automatsvar på danska att dom svarar inom ett par dagar.... Proffisgt