Då har jag hämtat ut hörlurarna [emoji3] Jag tror dock inte jag ersätter mina XM4 med XM3 men tack för presenten Sony [emoji3] Blir en perfekt julklapp till sambon [emoji3059]
Lekte lite med luren igår och gillar ALLT 120hz, ljudet, vikten, storlek, skärmen! Kollade på champions league och bilden är knivskarp! GLS skickade mina lurar idag Bra start
Någon som upplever att volymknapparna inte är alls så solida som resten av knapparna? Faktiskt så mkt att jag funderar på skicka tillbaka.
Öppnade nyss lådan Har inte hunnit längre än så utan det blir senare ikväll. Ser och känns grymt fin. Första som slog mig var att inget headset ingår? Vet att jag har tillgång till xm3 iom förköp men trodde att vanliga hörlurar följde med. Jaja, kul att testa senare
Någon som kör med skärmskydd? Prövade ett 0.3mm glasskydd från Phonelife precis men passformen är katastrofdålig. Har även prövat med ett "plastskydd" som jag fick med i ett skal jag köpte men katastrof det med. Antar att man får köra utan istället, skönast möjligt för all del!
Nej. Mina är riktigt fasta och tydligt klickiga utan vobbel. Alla mina knappar är bra och likvärdiga.
Grymt nöjd verkligen! Vilken telefon! Gick från en OP5 till denna Får man ett bekräftelse mail direkt efter man skickat efter hörlurarna? Eller kommer det i samband med att dom skickar iväg dom?
Tack för svar, då blir det nog till att ångra köpet eller skicka in för service. Det senare lockar inte så mkt xD.
Passade inte skärmskyddet från phonelife dig heller? köpte ett glasskydd som va 0.3mm och katastrof i passformen sen köpte jag imak airbag case som man fick med ett i plast men det passade inte heller samt att själva skalet va typ för stort så blev glappt mellan mobilen och skalet..
Lite blandade kort. Långpromenad ikväll också och försökte pressa kameran lite i mörk miljö. Vidvinkel 1x 3x
Haha precis samma uppsättning som jag köpte, allt var kass så det får gå utan skydd för skärmen hädanefter haha.
Spontan känslan när jag har Xiaomi MI 10 Ultra bredvid: +Lätt att hålla i +Smidig i fickan +Enkelt och snabbt gränssnitt -Känns som ett defentivt nedbyte bortsett från det smidigare formatet. -Glasbaksidan känns billig (som tunn plats) -Mjukvaran känns inte extra "premium" som i 10 Ultra. -Svårare att skriva på tangentbordet med mindre skärmen +- Ångrar färgvalet jag gjorde (Grå)
Fick du nått mail eller sms när lurarna var skickade? Jag har fått mailet/garantibeviset och info om att om allt stämmer så skickas det inom kort men får man veta att de är på väg?
Fick hem min idag också, bra första intryck! Men märkte att videosamtal i Whatsapp, Duo, Messenger hade märkbart sämre kvalitet på den främre kameran. Otroligt dålig skärpa och fokus. Detta problem finns dock inte i någon av kamera-apparna. Låter som en mjukvaru-/Android-grej där app-utvecklarna inte kan anpassa till alla olika kameror som finns på marknaden, eller vad säger ni?
Det stämmer nog. Hade samma problem även på 5mk1. Jag vet att främre kameran är ingen höjdare men om man till exempel spelar in video via den så blir kvalitén mycket bättre än med WhatsApp