Jag har inte fått spökskeppet ännu, jag antar att man måste ha en funktionell båt först? Kan man se vad olika quests ger för rewards?
Nån som vet om det finns nån Wiki sida på alla quest på Robinson? då kan man ju förbereda lite för framtida quests
Har skickat ett till dig iaf, kan dra ett till imorn om det behövs? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Tackar,det skumma är att jag inte ser att jag fått något?! Ser man när man går en gåva av någon? Questen "get 2 hearts from a friend" har jag fortfarande 0/2
Gå in på Menu och klicka på Events, där måste du acceptera gåvan. Jag tar gärna ett hjärta också av någon, REINIUS på feint.
Tack tack! edit: Någon som har koll på hur man får tag på en trasig pick axe? Är det någon som har en som kan ge en till mig?
Jag skulle precis skicka hjärta till dig men så har du också försvunnit ur min lista :s undra om det har och göra med att jag har för många i triben? 74St nu.. sugit om det bara slumpas bort folk :/. Men en trasig pickaxe behöver jag med. Ostrich hackles behöver jag med, ngn som vet hur? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Märkligt, nu vet jag iallafall hur man får tag på broken pickaxe. När man klarar uppdraget som går ut på att öppna kassaskåpet eller vad det är som är nedgrävt i marken så får man den trasiga.
Ostrich hackles verkar bara fb eller 40 totems där med, eller hur många var det? Hur länge ska det stå coming soon med feintstödet för gifts??
Ah, och jag vägrar fan koppla det här till facebook . Min nästa stora grej är Improved Workshop och det är fan långt kvar, 62 Totems. Jag har inte hittat en enda Drill eller Fretsaw.
Samma här ligger på 40 nånting. Spelet verkar inte vara anpassat till högre upplösningar :-\ Skickat från min Xperia S
Hello friends, need your help Har verkligen diggat detta spel så länge det fungerade men följande har hänt. För ca: 2 veckor sedan när jag som vanligt på morgonen skulle besöka mina vänner och send gifts så finns de inte kvar, jag kan logga in på openfeint och se alla mina vänner och de kan skicka gifts till mig som jag kan ta emot men jag ser de inte i spelet och mina tribe var 75 st. är numera 0 st. Jag tycker jag har provat allt, avinstallerat spelet, bytt feint-konto och installerat om spelet på nytt på alla möjliga sätt men det enda som händer är att jag får börja om spelet på nytt och som ni vet så behöver man ju tribe för en hel del i spelet så jag har verkligen kört fast. Jag har provat maila Pixonic men antingen har de mycket problem eller så skiter de i oss med problem, jag funderade på om jag blivit avstängd men då borde jag ju inte få nya vänner eller gifts från de varje dag. Är det någon som vet vad jag ska göra för att få det att fungera ? Tacksam för hjälp ! Mvh ! J Mitt namn i spelet är, om någon vill veta / kan hjälpa mig $ ;-)