Mina favoritspel: Dragon Fly - Finns en gratis version med Ads och en utan. Riktigt trevligt spel, rolig timekiller. Doodle Grub - Ett gratisspel utan Ads. Ett modernt snake kan man säga. Lätta kontroller och väldigt beroende framkallande! Mega Jump - Ett mycket roligt spel som utnyttjar telefonens "Tilt" funktion. Gratis utan Ads!
Ända jag just nu kan rekomendera är Backbreaker THD. Spelar ej på mobilen alls, men sen inhandladet av min Xoom igår har jag lagt ett par timmar på att spela. Backbreaker fastna jag för fort, https://market.android.com/details?id=com.ideaworks3d.tackletegra&feature=search_result
Wordfeud Har spelat det rätt mycket, väldigt kul och fungerar bra. Köpte fullversionen för att jag ville slippa reklamen. Länk
Modern Combat HD Måste ju tipsa om att ni från gamelofts svenska hemsida (Mobile Games - Top iPhone Games, Android Games, Java Games for Cell Phones | Gameloft) för tillfället kan ladda ner Moder Combat 2 HD gratis. Tackar eliione!!
Pocket Legends MM"M"ORPG fick just en till bokstav. Typ som World of Warcraft fast i mobilen Pool Break Lite 3D Biljard, realistiskt och har både online och AI. Snooker m.m ingår också MEGASTUNT Mayhem Asroligt, man kör en monstertruck och gör tricks genom att flippa runt trucken med fingret, fysikbaserat och 3D. AirAttack HD Part 1 Hederligt flygande shoot-em-up spel med snygg 3D grafik Glow Hockey 2 Air Hockey med läcker neon grafik. Hockey Nations: Shoot-out Lägg hockeystraffar eller försvara som målvakt i 3D, typ som straffar i NHL. Angry Birds Klassiker NinJump Hoppa så högt du kan, undvik hinder och skaffa powerups. Snygg 2D grafik. Drag Racing Tävla i drag-racing mot datorn eller online spelare, uppgradera din bil och möt bossar. Zynga Poker Spela poker online Bonsai Blast Som Zuma, matcha färger genom att skjuta iväg kulor från ett armborst Chess Utmanande spel av AI Factory Limited
CYA Claim Your Area, gratis. Lite som en kombination av Turf och Risk. Riktigt kul. https://market.android.com/details?...rch_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsIndPZC5WaWV3Il0.
Sixaxis Compatibility Checker Sixaxis Controller Ja med denna appen använder du alltså din Playstation 3 kontroll till din telefon. Det var enkelt att få igång och fungerar hur bra som helst på min LG Optimus 2X (stock rom) efter att jag rootade den. De flesta känner säkert redan till detta, men det fungerade så klockrent för mig nu att jag blev sugen på att tipsa om det. Det finns väl alltid någon som inte har hört talas om det. Dessa är emulatorerna jag använder men det finns nog en hel del att välja på. Ataroid GameBoid GBCoid Gearoid Gensoid N64oid Nesoid SNesoid
Stort tack!! Jag har helt missat detta! Fungerar ju förvånansvärt bra! Måste bara binda handkontrollerns knappar "bra" med NESoid .
Vänner! Har lirat defender ett tag nu, grymt spel, dock har jag ett problem, har köpt mig en Galaxy Nexus och hur fasen för man över ett spel med all data från min gamla n1? har ingen lust att harva mig upp till bana 350 igen..
Ah, verkar endast vara för rootade telefoner? Annars är jag fan mer babydroid än nånsin för jag klurar inte ut det..
spel rekommendation jag tycker bakery/resturant story men jag vet inte varför kan bero på att jag tycker om att laga mat och att baka