Spica eller U8220?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Mist, 13 feb 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Mist

    Mist Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2010
    Inlägg:
    934
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+
    ROM:
    Noble Rom 3.6
    Info:
    Android 13
    Jag behöver lite hjälp i mitt val mellan Spica och U8220.

    Spica'n har ju mindre skärm, men gör de där 0.3'' så stor skillnad?
    Spica'n är ju inte så bra på 3D-rendering, jag blev lite avskräckt när jag såg 2.X videon här på Swedroid, men det kanske var för att den inte var färdig? Hur mycket bättre är u8220 på den punkten?

    Berätta gärna alla för och nackdelar med respektive modell, samt vilken ni föredrar! :)
     
  2. sidstyler

    sidstyler Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Frågan är väl om U80220 kommer att vara bättre på 3D än spican. Vad jag har förstått är det både spican och tattoo som har problem med 3D (kan dock ha fel på detta). Men isf kan man bara anta att det lilla extra som krävs för 3D är vad tillverkarna snålar lite på för att få ner priset. Kan man då kanske anta att U8220 kommer att vara lite haltandes med 3Dn den också?

    Spican har mer eller mindre bekräftat uppgradering till 2.X av android och det är ju positivt. Sen finns det också frågetecken kring Samsungs framtida stöd och deras engagemang för android som plattform, plus att deras usla mjukvara som används vid uppdatering är totalt kass.
     
  3. Mist

    Mist Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2010
    Inlägg:
    934
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+
    ROM:
    Noble Rom 3.6
    Info:
    Android 13
    Vi får nog se i Swedroids recension hur bra U8220 klarar 3D, blir det jämt strå så satsar jag nog på en Spica.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.