Spicans efterföljare

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av pjb, 1 apr 2011.

  1. snajk

    snajk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    De Blade jag har testat har inte haft några sådana problem. Att det är ett annat märke spelar inte så stor roll, det är inte direkt så att samsung är kända för kvalitet (på telefoner i alla fall, tv apparater möjligtvis). Jämför du en spica och en blade bredvid varandra så ser man att spicans skärm inte är så mycket att komma med.
     
  2. Nitram

    Nitram Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2009
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    vad är kvalitet???

    min spica har toppenkvalitet.(hårdvarumässigt iaf).. jag har haft den i1½ år och den funkar samt känns precis som när jag köpte den.

    ja låsknappen är lite skramlig, kies är skit och det finns bara 2.1

    min nästa telefon blir inte en samsung utan en som bygger på referensdesign från qualcom dock ej HTC för det låser bootloadern hårdare för varje modell
     
    Last edited: 15 apr 2011
  3. Murer

    Murer Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2009
    Inlägg:
    115
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Håller med. Min Spica känns oerhört solid i jämförelse med många andra plastenheter i samma prisklass.
     
  4. Larss00n80

    Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    26 jan 2011
    Inlägg:
    1 624
    Mottagna gillanden:
    186

    MINA ENHETER

    Min spica har blivit utbytt emot en Blade nu iaf, 999 kr från comviq med student rabatten. Var bara tvungen att testa den, ser mycket lovande ut. :D
     
  5. Pjodor

    Pjodor Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2010
    Inlägg:
    737
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Jag har en X8 också, dock funkar inte ljudet som det ska, och efter att jag pillat på den och går över till Spican så tycker jag att Spican har en mycket bättre kvalités känsla, sen kanske inte X8an är bra att jämföra med.