Diskussion: "Spontana omstarter" med 2.3.4?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av ClaesBas, 4 okt 2011.

  1. Hampa_D

    Hampa_D Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    2 409
    Mottagna gillanden:
    371

    MINA ENHETER

    Pallade inte vänta så jag formaterade externa minnet och so far so good men det återstår väl att se

    Sent from my Sgs2
     
  2. Rodin69

    Rodin69 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2011
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag hade problem med omstarter. Dessa blev mer frekventa med tiden, men den startade aldrig om under tiden jag grejade med den. Inte förrän den en dag startade om mitt under pågående samtal. Efter det började den oavbrutet starta om och gick inte ens starta upp helt och hållet. Satte minneskortet i en kortläsare i datorn och hittade en konstig fil i LOST.DIR på minneskortet. Den saknade tidsstämpel. Jag plockade bort den och fick sedan igång telefonen.
    Den krånglade fortfarande och starta om upprepade gånger vid uppstart om jag stängde av den. Till slut lyckades jag gå in och flytta över alla appar till telefonen (där man väljer om de ska ligga på SD eller i telefonen).
    Efter att alla kryss var borta under fliken "På SD-kort" så har den inte startat om en enda gång.
    Kanske var problemet att jag manuellt gått in och valt att vissa appar skulle läggas på SD. Hur som helst har jag inte haft en omstart sen detta, och det är ett par, tre veckor sedan nu.

    /Micke
     
  3. Hampa_D

    Hampa_D Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    2 409
    Mottagna gillanden:
    371

    MINA ENHETER

    Själv la jag in cm7 igår och sen dess har jag haft en reboot varför vet jag inte men det var när jag skulle öppna ett sms och svara via Handcent. Säger inte att det är Handcent.......

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk