Jag har aldrig provat spotify men igår körde jag in en trial på groove shark och fungerade klockrent,kanske kan vara ett alternativ till spotify, sägs ju bli den nya utmanaren.
Spotify och 2.1 är ingen bra kombination, det laggade för mig med. Både i original 1.5 och nu när jag kör Elelinux' 2.2-version så har jag inga probs oavsett vad jag gör.
Det klagas i kommentarerna på market att denna uppdatering har tagit bort offlinelistorna för många så jag har inte vågat uppdatera än, nån som gjort det?
Ja.. mina försvinner hela tiden. På telefonen raderas låtarna som jag lagt över för att jag ska träna på basslingorna.. störigt. Sedan när jag kommer hem så är de borta även där, och får lägga till dem igen. Började misstänka att de synkades bort pga. att jag har spotify på jobbet, men inte har dessa låtar liggande här. Får väl lägga låtarna i min dropbox istället. edit: Verkar kommit en ny spotify idag som fixar felet..
Man kan tydligen bara ha offlinelistor på 3 enheter samtidigt. Har man fler raderas dom från den äldsta. Det meddelandet fick iallafall jag när jag installerade om spotify efter jag flashat in Froyo. Kanske är något sånt som spökar för er som har problem?
Två nyheter i denna fråga: 1. En ny version av Spotify ligger på Market nu. Det är sagt att den ska fixa problemet med spellistor som försvunnit. 2. På getsatisfaction.com har Spotify till slut svarat på frågorna kring hackandet och det faktum att den ofta pausar efter en låt. Här är svaret: "Hi all! I'm sorry for the late reply in this thread but we wanted to look into this matter carefully to give you the correct information. We are aware of that the changes on Android have affected Spotify performance on some phones. Unfortunately there is little that we can do about this before an Android update is released. We are investigating if it's possible to re-design our app to run better on older models that have upgraded but at this time we unfortunately do not have a solution to increase performance." Trist att de bara skyller ifrån sig istället för att försöka komma med en riktig lösning på problemet. Själv ska jag testa den nya versionen. Funkar inte den laddar jag in en gammal version som funkar.