Spotify riktigt riktigt nära?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Gagg3, 10 jul 2009.

1. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo , men Android i sig, inte utomstånde företag som Spotify, de vill åt Iphone användare och det förstår jag, men det är ju Apple som orsakar sådana konstigheter

2. Vandergrift

Vandergrift Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Saxat från bloggen. Betyder inte så mycket, men är åtminstånde en bekräftelse på att dom inte har lagt ner Androidutvecklingen (man vet aldrig vilka hemska krav naziApple kan komma med), så det är ju en liten tröst :)

3. r0bber

r0bber Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Rent affärsmässigt så är det ju att skjuta sig själv i foten att inte släppa spotify till alla möjliga plattformar som finns. Men sen är ju frågan om spotify vill försöka sluta avtal med operatörer först innan det blir aktuellt att släppa.

Det är ju ganska troligt att apple vill på något vis ha en del i kakan när spotify släpps, så det är väl inte helt omöjligt att dem har förhandlat sig till någon sorts exklusivitet på nån månad eller så för att locka till sig köpare av iPhone.

4. Vandergrift

Vandergrift Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Precis, och hur mycket jag än hatar Apple kan jag ändå tycka att det är bra att det släpptes först till Iphone eftersom jag är så mycket för Spotify. Kan tro att saker hade skitit sig lite för dom ifall dom inte fick med Apple som ändå är den största mobila plattformen, och då kanske dom hade behövt ta vissa andra beslut, och därför inte ville släppa till Android innan iphone var klar.