spotify + widget

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Varazir, 9 dec 2009.

1. tobbi

tobbi Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Funkar klockrent för mig också, Hero med Modacos ROM

2. Kropotkin

Kropotkin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Dampwall, du är bekant med appen remotify som fungerar som fjärr till spotify antar jag?

3. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Ær det någon som kan førklara hur queuefunktionen fungerar? Jag antar att den ska fungera som på Spotifyklienten på dator dvs att man lægger till låtar i en playlist genom att klicka på queue och sen trycker menu - play queue. Men det jag inte fattar då ær hur jag markerar en låt till queue. Om jag håller inne længe på en låt i en spellista kommer det upp "delete, view album tracks, view artist, share track" dvs inget queue.

Help :)

4. sandos

sandos Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Hittar inte heller något queue-relaterat.

5. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

6. Roding

Roding Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Funkar klockrent med Liquid!
    Köpte Premium enbart pga av det och använder det hela tiden!!

7. Doomdancer

Doomdancer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag tycker det är kanon att man nu kan "spola" både framåt och bakåt i låtarna. Det var inte möjligt innan.

Men bäst är widgeten!!

8. MrJellyBean

MrJellyBean Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Förlåt om den här frågan är puckad, men kan jag kopiera någons spellista och sedan göra ändringar i den utan att det sker ändringar i ursprungslistan? Om det går hur gör jag det?

Edit: Ja det visade sig att jag var riktigt dum i huvudet idag, jag ska ju så klart inte kopiera spellista utan innehållet dvs markera de låtar jag vill ha med.....döööööh.

Last edited: 14 dec 2009
  9. alongusername1

alongusername1 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Helt plötsligt har min telefon börjat pausa efter varje låt så länge jag inte tänder skärmen igen. Då hoppar den igång igen, någon som råkat ut för något liknande? Jag har inte installerat om Spotify då jag inte har tillgång till Wifi sync atm. men ska testa det när jag kommer hem för såhär kan man inte ha det. Sjukt irriterande att behöva ta upp mobilen för att få höra nästa låt hela tiden :(

10. zealotry

zealotry Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

suger ju lite att det fortfarande är version .20 som ligger som "manual install" från deras hemsida. Kommer inte åt spotify via market då jag sitter i Hong Kong.. Nån som har senaste apk-filen och känner för att hjälpa mig? :)

Last edited: 15 dec 2009
  11. gtroop

gtroop Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag upplever samma sak, ibland funkar det dock, vetifan vad som är problemet?

12. roxer2b

roxer2b Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det låter skumt. Jag har laddat ner färskare versioner därifrån.
    Men kan ju se om ag kan fixa en apk till dig när jag varit o handlat. ;)

13. alongusername1

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

När jag kom hem nu och testade (utan headset denna gången) så fungerade det helt plötsligt. Och då testade jag att koppla in headsetet igen och då fungerade det fortfarande så nu verkar det ha försvunnit. Jävligt konstigt.

Jag kör med SE HBH-DS980 som headset. Kan det vara något problem eftersom det är ett bluetooth headset mån'tro?

14. roxer2b

roxer2b Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Testa att starta om telefonen, det hjälpte för mig. Min började göra så när den tyckte att minnet var fullt typ. Ominstallation av spotify hjälpte inte.
    Sedan jag slutade att döda saker med TasKiller så har telefonen däremot inte bråkat med mig.

15. alongusername1

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det lustiga är att jag har alltid minst ca 70MB ledigt minne även när jag har spotify å sånt igång... Men ska kolla mängden minne när (om) det händer igen få se...

*edit*

Hände i morse igen, då hade jag 57MB ledigt RAM. Telefonen hade varit igång över natten och jag hade en del program igång. Men ändå, varför skulle det inte räcka med 57MB ledigt? :S Men efter att jag stängde ner ett par apps som jag inte använde så började det fungera. Måste vara en bugg i nya Spotify...

Last edited: 16 dec 2009
  16. zealotry

zealotry Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag löste mitt problem med att jag bara fick ner en gammal version från spotifys hemsida! Det var tydligen så att min webbläsare på Heron hade cachat m.spotiy.com sen tidigare och nu när jag surfade in dit så länkade den mig till en gammal version av apk-filen. Clear cache och sen surfa dit igen så kunde jag ladda ner senaste versionen! :)