SR Player 0.7. Hur byta Live/Pod?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av gungus, 1 jan 2010.

1. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jag får ställa frågan i denna tråden också. Endel på Market och anmärkt att spelaren hela tiden tappar synk och får buffra om. Själv har jag aldrig märkt problemet och jag lyssnade tre timmar idag, åkandes på motorväg, i affären, i stan m.m utan att den tappade synk en enda gång.

Frågan är ifall problemet är kopplat till enskilda mobiler, operatörer, SR:s strömmar, ROM version eller vad det kan vara? För att kunna ha någon möjlighet att lösa problemet så behövs dock information ifrån er användare som har problemet. Vad har ni för mobil, operatör, ROM m.m. Är det enbart vid live och/eller pod (helt skilda typer av strömmar)?

Skriv en rad i detta forumet eller dra iväg ett mail till mig men att enbart skiva att det funkar inte gör det väldigt svårt för mig att kunna hjälpa er och hitta en lösning eftersom jag inte får fram det själv på min mobil.

Edit: Information ifrån er som inte har problemet är självklart också minst lika värdefull. Finns inlägg om användare som har löst problemet med en ny ROM men det kan ju vara att det är uppgradering av själva radion som var det som löste problemet.

Last edited: 17 feb 2010