Stabil & batterisnål rom?

Diskussion i 'Optimus 2X - ROM-filer och utveckling' startad av karlssonsklister, 5 jul 2012.

  1. slibit

    slibit Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2010
    Inlägg:
    2 707
    Mottagna gillanden:
    458

    MINA ENHETER

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1061883/

    Är det den du menar?

    Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
     
  2. Jaxione

    Jaxione Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2011
    Inlägg:
    606
    Mottagna gillanden:
    161

    MINA ENHETER

    Ja om det är den som ligger per default i ICS temat?

    Tack för länken! Du är en klippa på det här, allt man frågar får man svar på :) Tur det finns påläst folk!

    Mvh J
     
  3. slibit

    slibit Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2010
    Inlägg:
    2 707
    Mottagna gillanden:
    458

    MINA ENHETER

    Jag tror att det är den. Det ser så ut i alla fall. Du kan ju testa den. Är det fel kan jag plocka ur den rätta apkn ur transformation packet.

    Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
     
  4. Jaxione

    Jaxione Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2011
    Inlägg:
    606
    Mottagna gillanden:
    161

    MINA ENHETER

    Installerade Launcher 7 en launcher med Windows Phone 7 tema, riktigt trevlig och kul launcher som fungerar bra. Ska nog köra med den ett tag :)

    Mvh J
     
  5. Ajsh

    Ajsh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Enda anledningen till att jag körde den här ROMen (DM) var för att vibration inte fungerade med CyanogenMod7 (vilket är sjukt konstigt) men det började fungera igen efter att jag tappade mobilen några gånger (ännu mer konstigt-.-...aja)

    Jag föredrar inte den här ROMen (DM), den har alldeles för lite inställbara funktioner. T.ex vill jag att "settings" ska öppnas när jag långtrycker menyknappen osv.

    Dock klara den här ROMen av att vara igång längre än jag har upplevt med CyanogenMod7, som börjar bli riktigt laggig efter ett tag, dock är den hela tiden lite segare än en telefon med CM7 som varit igång <50h. Desutom är den kanske lite finare, inget jag bryr mig så mycket om.

    Tack Slebit/Slibit för länkarna men jag fick ingen användning av de:P