Tips: Sticky för tillbehör - Samlas i första inlägget

Diskussion i 'Galaxy Note 2 - Allmänt' startad av Feffe, 20 okt 2012.

  1. retro123

    retro123 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2011
    Inlägg:
    233
    Mottagna gillanden:
    29
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Huawei P20 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Huawei P20 Pro
    Wow, vilket pris! Beställde ett blått för en femtiolapp. Kanske inte färgen jag skulle valt för normalpriset 300pix..men svårt att motstå, skänks ju nästan bort..
    Tack så mycket för tipset!
    Edit: beställde ett brunt också ;)
     
    Last edited: 7 jun 2013
  2. boltis

    boltis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    182

    MINA ENHETER

    Jag behöver hjälp med att hålla utkik!

    Sony släpper ju sina nya "kameraobjektiv" för smartphone inom kort. Dessa ska ju fungera även med min Note 2. Sånär som på en punkt. Själva fästet man sätter fast den med på telefonen. Specen säger att den klarar telefoner upp till 75mm bredd, medan noten är ca 81mm. Så skulle någon se ett fäste anpassat för bredare telefoner får ni gärna hojta till. Är kanske inte alltid så kul att hålla objektivet löst i handen...

    Med reservation för felstavning och särskrivning pga autokorrigering - tapatalked!
     
  3. MikeTehBike

    MikeTehBike Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2013
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej jag har nyss införskaffat en note 2 i titanium grey :) jag undrar vilken färg på flip cover som bäst går ihop med telen :P är sugen på den grå/svarta eller oreange eller lime gröna :)

    Tack på förhand för hjälpen :)
     
  4. boltis

    boltis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    182

    MINA ENHETER

    Det verkar som att det medföljande fästet verkar fungera trots att specen säger annat. Ivf enligt denna recension :


    http://www.engadget.com/2013/09/18/sony-qx10-review/

    Med reservation för felstavning och särskrivning pga autokorrigering - tapatalked!
     
  5. trifix

    trifix Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 sept 2011
    Inlägg:
    233
    Mottagna gillanden:
    113

    MINA ENHETER

    Jag vill slå ett slag för Samsungs orginalskal till Note 2. Hittade det på MediaMarkt för 139 spänn och har heltäckande skydd och även en upphöjning på framsidan för att skydda glaset. Önskar bara jag hade haft skalet när jag tappade mobilen i somras...nu sitter jag här med spräckt display i ena hörnet...