Har du någon aning om varför jag inte kan köra den europeiska RUUn på min One? Jag menar, det finns ju inga RUUs specifikt för Nordiska regionen? Så här gick det för mig igår:
4.2.2-rom -> 1.28 Europeisk RUU: RUUn börjar ej flashandet, säger direkt att telefonen inte stöds
1.29 stock-rom -> 1.28 Europeisk RUU: RUUn tar mig till det s.k. RUU-läget och påbörjar flash. Står t o m att data wipas osv. Efter
tre minuter typ så fryser programmet och på mindre än en halv sekund blinkar rutan till en gång om att mobilen inte stöds. Efter det kan jag inte öppna programmet igen. Det är som om att rutan lagt sig bakom allt och inte ens om jag håller på rutan dyker den fram.
Gör då en jävligt dum grej och kopplar loss luren. Håller in power tills skärmen svartnar och sedan låter mobilen starta upp. Inget har wipats alls.
Det här är ju inte bra. Om jag vill kunna gå tillbaka helt till stock borde man ju kunna det på ett såpass smidigt sätt som en RUU borde ge. På min S3 flashade jag bara helt stock genom Odin, tog tre minuter sen hade man helt stock.
Click to expand...