Den ser bättre ut, men du vet att du kommer få vänta upp till 2-3 veckor på
leverans? Kolla igenom displayskyddtrådarna istället och leta efter en tysk sida
24protective något. De har 2 skydd, ett superbilligt som är ren skit (troligen
samma som på ebay) och ett som kostar 70-80 kr som är riktigt bra. Styvt och
stabilt, bra flyt och lätt att sätta fast utan en luftbubbla. Du betalar över nätet
och har produkten efter 4-5 dagar.
Jag köpte själv först det billiga och var rent besviken. Ett helvete att sätta fast
utan att det bli bubblor, pga att den är så statisk och tunn. Sedan blir skyddet
väldigt repigt när du skall trycka bort bubblorna med ett plastkort. Sedan när du
väl fått dit det, så börjar det snart att släppa i kanterna och minsta lilla nagel
lämnar repor i plasten så det är snart dags att byta. Du får förvisso 3 eller 6 stycken
i paketet, men orka.
Sedan köpte jag det dyrare från samma sida. Alltså det jag skrev om längre upp och
det är fortfarande grymt bra här nere. Men bara för att jag var nyfiken köpte jag
faktiskt ett Zagg idag och klistra på. Telefonen ligger ju nu på "tork" efter att tagit
en simtur i appliceringsvätskan

men inga bubblor i alla fall och det ser bra ut än
så länge. Men glidet är borta om man jämför med utan displayskydd och med det
dyrare från den tyska sidan. Men jag har sparat skyddet på en glasskiva så får
vi se om det går att använda när/om jag har tröttnat på zagg. Annars så har jag
faktiskt 2 paket till av den typen så det är väl bara att öppna.
Men allvarligt desire. gör inte som vi andra och köp det billigaste du kan hitta,
du kommer ändå köpa upp dig inom kort. Mitt råd är att antingen köpa det
"dyrare" (70-80kr är inte så jävla farligt) från den tyska sidan, eller så köper du
ett invisible shield från Zagg.
Behöver du ett displayskydd? Njea, eller ja, eller det vet du eg. inte innan du fått
den första repan, då lär du önskat att du faktiskt hade satt på ett. Visst skall
displayen vara grymt stark och tåla allt och folk har repat med motorsågar och
nycklar ect på "youtube" där allt bara måste vara sant. Eller så tar du en sökning
här i forumet och räknar antal inlägg med orden "jag har repat min display", det är
faktiskt rätt många.
Click to expand...