Jag hoppar in i tråden, vettifan varför jag vill höra en flame-war men tycker ändå nivån på snacket är moget så jag ger de en chans så att säga
Grejjen e att jag har aldrig använd en iPhone och har därför inga åsikter - bara de att 99% av dom som har en iPhone är jävligt nöjda. Jag har några iPhone-polare som börjar bli mer och mer intresserad av min Android 2.2 för man kan ful-hacka så mycket me dom (dom älskar o sniffa nätverk o confa o allt sånt, ja ni vet nördar...) så mina homescreens har verkligen imponerad dom, faceniff-appen, remote-desktop-appen(webcammen), byta skin på allt, bara friheten att använda den som USB-nyckel och flytta över sin data eller direktsynca med Google och-såklart notify-system som ifs har blivit bra på iOS5beta tydligen (ja, på tiden också)
Men handen på hjärtat, och ursäkta om jag upprepar mig så är det iPhone som har satt standarden på tryckstyrda mobiler - Neonode lyckades ju inte riktigt tyvärr även om jag följde deras hemsida & forum som en galning. Nu har jag förvisso en X10Mini och det är ju nog så Neonode tänkte sin mobil faktiskt skulle fungera.
Nu är jag lite offtopic kanske

Jag älskar iphone4-utseendet, det är bara SE ARC som kan matcha den - men det är min åsikt.
Click to expand...