Diskussion: Stora Uppdateringstråden [Officiella Endast] [Uppdaterad: 5/9-2013]

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av Fishk, 4 apr 2012.

1. X10-Sthlm

X10-Sthlm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Frågan är hur vanliga de där problemen är. Hälsan tiger still som det heter och känslan är att de som klagar (och då menar jag inte bara pajasen galaxy) tror att de sitter inne med hela sanningen, men uppenbarligen har många fullt fungerande enheter, som iofs skulle bli än rappare med JB.

2. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Moget!!

3. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Det är jag inte ensam om, takes one to know one.

Är inte detta en Xperia S forum!? vad vill han att vi ska diskutera här då!? Hur bra allt flyter på o nöjda vi är!? Är det här forumet ditt personliga mys-hangout där det ska rådas harmoni utefter vad du tycker?!

Om du läser tillbaka är det du som startade dom personliga påhoppen medans alla vi på något sätt diskuterade och ventilerade våran frustration över att "rykten"/"förmodade" release av JB sköts upp till slutet på Maj!? Det enda ni översittare hittar är sk gnäll-inläggen.. det är endast då ni dyker upp och börjar förolämpa mig.. var är han vid alla andra inlägg?

Last edited: 27 apr 2013
  4. Soccom83

Soccom83 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

haha japp kanske det, får ju bli så iom att du inte verkar förstå vari kritiken ligger o_O. Har inte så mkt mer att tillägga, så känn dig fritt välkommen att fortsätta med ditt upprepande, vem vet det kanske kommer något nytt snart, jag vet i alla fall inte ensam om uppfattningen om dig :-*.

5. Soccom83

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Det är ju inget "rykte/Förmodad" release, det är officiellt.

http://blogs.sonymobile.com/2013/04...out-for-xperia-p-xperia-go-and-xperia-e-dual/,

Om du inte får JB efter innan slutet av juni (lite beroende på operatör gissar jag) då kan du säga att du är lurad som du skrev tidigare. Men tills dess är det ju inte så mycket att diskutera i denna tråd, då det handlar om officiella releases och den nu fått datum.

6. Cubenga

Cubenga Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62

MINA ENHETER

Det kom faktiskt en bugg uppdatering till Arcen när den väl hade fått ICS och den rättade till en hel del. Men vad det rättade till minns jag inte längre då jag ej har kvar den.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk HD

7. Soccom83

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Ska tillägga att du (galaxy) har rätt i att det var jag blev lite för personlig, men att kalla någon gnällig tycker inte jag är lika illa som att kalla någon för fjant som du gör med mig. Den ena talar om handlingar som någon gör (som att jag tyckte du gnällde) men den andra talar om någons personlighet. Jag vet inte om du är gnällig som person, känner dig inte, men jag vet att du inte vet om jag är en fjant eller ej. Jag ber om ursäkt för att jag drog det lite långt när jag kallade dig gnällig, men tycker ändå det är lite fel tråd att göra det i. Finns en massa problemtrådar som redan tar upp mycket av de problem, håll dig till dem, just my 50 cents. trevlig helg på er!

8. Cubenga

Cubenga Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62

MINA ENHETER

Nu är du där igen din tönt, påstår att du använder mobilen på rätt sätt medans andra inte gör det. Onödigt. Vad vill du egentligen ha sagt med det? Du verkar sakna social kompetens och vi andra blir drabbade av din okunnighet. Klart som fan att du får en massa kommentarer på det du skriver. .

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk HD

9. Dreamtears

Dreamtears Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Info:
    Action Launcher 3
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 8.0
    Info:
    Action Launcher 3
    Jag är inte någon som gnäller, men jag har också haft de här problemen (autofokus som bara funkar ibland, mobil som fryser sig, omstarter, hack när jag lyssnar på musik både med bluetooth-hörlurar och vanliga mm) , men eftersom det är andra som har tagit upp dem så har jag inte skrivit något då det kändes onödigt

Men nu har den här tråden spårat ur, så lägg ner med era påhopp, annars anmäler jag varenda inlägg där jag tycker att ni har gått för långt och det gäller båda sidorna!

Folk kommer hit för att läsa om uppdateringar till sxs, inte onödiga påhopp!

Skickat från Tapatalk

PsyCam, dragontrumpetare, Galaxy och 1 annan gillar detta.
  10. SE fanboy

SE fanboy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Tack Dreamtears! Endast tröttsamt att läsa i den här tråden nu när X antal personer beter sig som småungar..

11. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Tack..
    Jag klagar o gnäller på Sony likt många andra här men vissa användare börjar med personliga påhopp på mig (Troll, Pajas, Tönt, gnällig etc) och jag känner att jag måste försvara mig, jag börjar sällan med sådant beteende. Jag håller mig till ämnet men inte andra tyvärr (Soccom83, Cubenga, X10-Sthlm osv.. )

12. widde

widde Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Inget nytt om JellyBean till SXS än ?

13. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Kommer förhoppningsvis i slutet på Maj.

14. Soccom83

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Du håller dig till ämnet? Var i hela det understa citerade stycket står det något som har med en officiell uppdatering till Xperia S? ASOP projektet är ingen officiell uppdatering, och jag ser inte heller vad framtida uppdateringar till helt andra telefoner har med saken att göra? du sitter ju bara och spinner vidare på den skit du brukar kasta, kan du inte hålla det ur en tråd som handlar om uppdateringar till XPERIA S eller åtminstone till spekulation om varför S inte fått officiell uppdatering, men nu verkar man ju fått en god inblick i det, samt att uppdateringen kommer rullas ut från slutet av maj enligt:

http://www.xperiablog.net/2013/04/2...end-of-may-same-for-xperia-ion-acro-s-and-sl/

Och Sonys egna produkt blog:

"We’ve heard your questions and know you guys are keen to hear about updates for Xperia S, Xperia SL, Xperia ion and Xperia acro S – these smartphones are next in line to start receiving Sony’s Android 4.1 software from the end of May.

We’ll bring you the latest info when we can and, as always, you’ll only find the official details right here on the blog.

*Availability and rollout timing will vary by market and customer variants"

15. twk99

twk99 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Förutom det som vi diskuterar i denna tråden? :P Eller vad menar du?

16. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Nääe que!!?? Så du påstår att jag och alla tusentals Xperia S användare som upplever buggar använder luren fel!? Vad är det du försöker säga!? Att alla buggar är pga av oss!? Jäklar.. jag ska kolla i manualen och hitta hur jag ska använda BT (MW600) på rätt sätt utan att det ska hacka i muskien/media etc..

Det jag vill säga är att jag upplever buggar kanske pga det sätt/funktioner/appar jag använder men det är ändå buggar.

Någon annan upplever luren som problemfritt pga det sätt han/hon använder luren.

Men bara för att nån inte har problem betyder det inte att andra hittar på sina problem. Detta är något vi ALLTID kommer till när det gäller XperiaS, min XperiaS med ICS är problemfritt och flyter på som smör, därför måste du bara hitta på o gnälla för att du hatar Sony, för så låter det för att vara ärlig.

Tack för de fina orden oxå.

17. Dreamtears

Dreamtears Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Info:
    Action Launcher 3
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 8.0
    Info:
    Action Launcher 3
    Det var en anmälan... Rena sandlådementalitet här ju, men ni får ta konsekvenserna när ni inte ger er med era påhopp

Vänd andra kinden till istället och gå vidare, för jag kommer att anmäla varenda inlägg som jag känner är ett påhopp mot någon, även om ni skriver något som har med ämnet direkt efter påhoppet

18. SE fanboy

SE fanboy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

19. twk99

twk99 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

20. googleye

googleye Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Men om den är fullt fungerande, varför släpps den om minst en hel månad? Och vad hände egentligen med allt jobb som lund avdelningen fick gjort, finns det ingen leak av deras builds som borde fungera bra?

Skickat från min Xperia S