Jodå jag inser nog att uppgraderingen till JB inte kommer hjälpa gula fläcken...
och NEJ jag har inte orkat lämna in den då det innebär att Anovo (som så många gånger tidigare) kommer först hålla den i minst 14 dagar sedan kommer de skicka tillbaka den och hävda att de inte hittat något fel (som de alltid per rutin verkar göra för att tjäna 700 utan att behöva jobba).
Sedan får man skicka in den igen och totalt vara av med den i MINST en månad - tack så mycket!!! Smart affärsidé att göra så usel service så att kunderna hellre har trasiga produkter än att orka tjaffsa med dem (Anovo)... (Jag har hållit på med dem ett antal gånger då jag själv jobbar i IT-branschen...)
Angående minneshantering (hack i musiken) så har jag tydligen haft "tur" som inte fått problemet förrän nu efter ett år (lagom till att garantin tar slut så SONY slipper göra rätt för sig).
Jag är verkligen ledsen att jag har svårt att låta bli den sarkastiska tonen och jag inser VERKLIGEN att detta (som någon skrev) är ett äkta i-landsproblem!! Bara lite deppigt att inse att man gjort ett riktigt DÅLIGT köp!! (Och att ens gamla favoritleverantör Ericsson/Sony Ericsson sjunkit långt ner i träsket där man klämmer ut s.k. toppmodeller för DYRA pengar som man sedan ärligt talat sk*ter i)
Min första mobil var en Ericsson GH 388 men nu verkar man vara vid vägs ände och får söka mobiltelefoner hos andra tillverkare!!
Click to expand...