Har haft ICS sen dag ett.
Om du går in i meddelanden, väljer valfri konversation. Håll in på senaste bubblan/meddelandet och radera. Gör samma sak igen på på nästa, och så hänger sig min telefon alltid den 3e gången.

Kör nya betan av Spotify och varannan gång man startar appen hänger sig luren. Beta ifs

Helt plötslig en dag har en grupp av foton i galleriet fått en underrubrik. "Johanneshov-stockholm". Har iiiiiingen aning om varför. Är typ en mapp med mest bilder från LOL-cats.com eller nått.
(Bild)
2.3.5 drog ca 1% under natten. ICS drar runt 5% Det är lite trist
Chrome har funkat nästan felfritt, men har börjat chrasha allt oftare nuförtiden. Beta ifs
Några olika problem med att ordförslag inte visas, som nämnts innan. Är ju lite trist. Swype blev ju dessutom lite sämre iom ICS
Flera gånger har det hänt nu att den inte laddar som den ska när man kopplar in den. En gång började den ladda ur batteriet när jag kopplade in den. Irriterande om man ska iväg och vill ha lite extra JUICE, så lägger man den på laddning och efter en&halv timme har den laddat 4% En annan gång laddade den 20% på samma tid när jag tillochmed hade den avstängd, bara för att hinna få så mkt som möjligt. Trist! Laddar ca 40% per timme vid normala fall.
Har stött på Wi-fi buggen, då den hamnar i nått mellan läge. Det är inte aktiverat, men inte heller avaktiverat. Och man kan bara boota om.
OCH DETTA: Har ni märkt att om man ska ha upp multitask läget/håller in hemknappen, så ibland går inte detta om tangentbordet är uppe! Då stänger den tangentbordet och man måste hålla in hemknappen igen.
Finns massa bra med, tex tutchen, som är mer autentisk och precis. Men snälla Smasung, kom med en fix. Speciellt batterit. Verkar som One X har grymma standbye-tider på ICS, så det finns potential.
Click to expand...