Styrketräning - Vill kunna föra dagbok

Diskussion i 'Frågor och support' startad av carlsson.d7, 27 sept 2009.

1. johannilsson

johannilsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Ah typiskt. Men släng iväg ett mail annars bara så kan vi ta det därifrån. Dock är min tid lite begränsad, men vi kan ju se vad som går att få ihop.

2. sundrik

sundrik Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Funbeat snackar om att när folk använder mobilen för att mata in data, så besöker dom sidan mindre vilket leder till mindre reklamintäckter.

Så det är funbeat som tänker ta ut avgiften via att man måste skaffa ett betalmedlemskap.

3. sundrik

sundrik Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag är ingen kodknäckare, så jag kan inte hjälpa er.

Kan dock gärna testa och säga vad jag tycker.

Är det fråga om att ha datan sparad online eller i telefonen?

4. johannilsson

johannilsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Skulle gärna se en kombination, men att man alltid kan komma åt det även från webben.

Själv så skulle jag se mobilklienten som ganska tunn och mer eller mindra bara för att mata in värden skapa nya övningar och pass. Men så enkelt som möjligt när man väl är och tränar. Sen får man utförlig statistik osv på webben. iaf till att börja med.

Om vi slår ihop oss kanske vi kan göra en öppen platform för det här. Tycker det finns lite väl många komersiella där ute som knappt låter en exportera datan som man matar in.

5. YeaYeah

YeaYeah Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har utvecklat en algoritm det senaste året som automatiskt räknar repetitioner och lite annat smått å gott. Det kommer att startas upp ett företag kring den här idén och det skulle behövas en person som kan dll:er i windows för att skriva ett program som skickar data mellan handburen enhet och internetsite. Jag vill inte avslöja för mycket men detta är en grej jag verkligen tror på. Det kanske är fel forum men om någon kan det beskrivna och är intresserad så är det bara å skicka ett meddelande till mig!