Detta är nog mer utbrett, min är från cdon. När jag startade upp telen så körde jag smart switch med kabel direkt till S7an. Sen körde jag firmwareuppdateringen som fanns. Efter uppdateringen kom det upp en ruta som sa nåt om att jag hade satt i ett nytt sim kort, och att det inte skulle fungera om jag inte gjorde en fabriksåterställning först. Så det gjorde jag, och sen smart switch via datorn istället. Jag märkte att jag inte kunde ta emot MMS, och såg att på internetinställningarna var det nåt om mobile.sky. Sky för ju tankarna till England. Fixade
Comviq-inställningar via sms från dom, så det funkar iaf. Drog ner Samsung Pay Sverige, vilken bara sa att när det blir tillgängligt så kommer det som en uppdatering. Nu har jag ju Swedbank också, så kan väl inte använda det ändå, men men.
Har också hologram för nordic på lådan, den var plomberad, IMEI-nummer på lådan och telen stämmer, lådan säger NEE, och telefonen med info-app samma som TS med XEU. Så det torde vara Samsung som har stressat fram nån bom här?
Click to expand...