så har jag oxå haft det i säkert 5 år! bara ringer "banken" och sedan säger den mitt saldo eftersom den vet vilket nummer jag ringer från.
Det är ju bara tio dagar kvar av månaden... hoppas, hoppas! Inte massa förseningar nu.... Kommer dock ihåg hur det var när bank-id skulle släppas till linux, tog ju år. Inte för att det e samma sak men i slutet av månaden bör vi ju veta mer i alla fall...
iphone app funkar precis lika bra som att gå in på den mobila sidan med android (exakt samma funktioner osv..).
Känns totalt onödigt med en app för swedbank när den mobila sidan fungerar hur bra som helst och förmodligen kommer inte appen se så mycket annorlunda ut. En app ska tillföra något som inte en mobil internetsida gör och efter sett hur den funkar på iphonen så känns det som appen går fetbort.
Jag hoppas på lite widgets och att man inte ska behöva skriva in sitt personnummer varje gång. Kanske hoppas på för mycket men vi får väl se....
först och främst vill jag bara att den ska släppas, mars månad är i stort sett slut tyvärr så dom verkar inte hållit det dom sagt i mailet tidigare i tråden
mailade swedbank i helgen och fick detta som svar idag: dvs vi är fortfarande helt ovetande om när den kommer...
Doh! De höll på att testa bank id för linux i ett år. Men det kom tillslut! Bra kanske att dom testar ordentligt i o för sej... tillsvidare har vi ju hemsidan, blääääh