Riktigt trevligt att se appar utvecklade av folk här på forumet. Donationen är gjord
Har ett litet förslag.
Ikonerna för att uppdatera och även ikonen för pågående uppdatering känns lite fel.
De är något större än de andra, men framförallt så "väger" de mer än de andra.
Om du kikar på min screenshot så har jag ritat en tunn röd linje och där ser man att de är lite stora. Men tittar man vidare så ser man även att "dela" ikonen är mindre än ikonen för Google Drive men den upplevs ungefär lika stor.
Så prova gärna att göra uppdateringsikonerna något mindre. Det kommer nog att ge en bättre helhet.
Alternativet är "dra ner för att uppdatera" typ som i Twitter och G+. Det verkar redan vara förberett för det, för drar jag ner så ser jag att du har en effekt som gör området under Swedroid något ljusare.
Sista grejen för idag. I app läget, om jag ska kalla det så, så gick det inte att klicka på länkarna för att ladda ner Google Launchern i artikeln häromdagen. Jag provade då att byta läge, men inte där heller hände det något. Däremot kunde jag i detta läge kopiera länken till urklipp så att jag kunde öppna den i min browser. Jag har inte testat att öppna andra länkar, så jag vet inte om det är ett allmänt problem eller enbart för den artikeln.
Vill till sist säga... -Stakt jobbat! Riktigt trevlig app!
Click to expand...