Haha aldrig. Du eller den som tar bandet först kan få ett "armband"... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
GAAAHRHR! Lyckas inte komma in tyvärr, penizpasta! Har varit på passion för mat mässan hela dagen och kånkade runt på 10kg kött pch några kassar med goda ostar/oljor så kände inte att det var läge direkt att sätta mig på ett café med all mat. Har svärföräldrarna härhemma nu så blir lite för många arga blickar om jag sticker iväg igen tyvärr Men det är klart det blir en ny dejt! Jag har "all tid i världen" TM
När bjuds vi tappra själar som var där på middag nu då? Vi blev 5 till slut. Måste tillägga lite kudos till mach som drog igång det. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jao, så när du drar du igång nästa träff . Skämt åsido var det skoj och antagligen (förhoppningsvis) kan det bli mer folk om det blir fler gånger, jag hade kunnat tänka mig det fler gånger i alla fall.
Måste säga själv att det var mycket trevligt. Och som mach sa, att snacka android (främst irl), med människor. Annars blir det ju bara över nätet.
Det är väl "bara" att dra ihop något igen ? Nej men flera gånger bör det väl bli, vi måste vara bättre än baksidan . Verkar ändå vara en hel del göteborgare här, ge det några gånger så kommer nog fler också antar jag. Jag hänger inte så mycket på café i stan, men 79 spänn för en pastasallad. Är det bara jag som tycker att det är ganska dyrt?
Café Tintin, 74 kr för en grillad panini (inge stor) med typ ost och kalkon. Skandalöst imo. Men aja, det var trevligt ändå
Ja men snart är det sommar och då kan vi ses i någon härlig park och ta med eget fika Dessutom ligger det många trevliga öl-hak på linné och även kring wasa (om man nu väljer någon av de parkerna att umgås i).
Vi kan ju förlägga allt i Mjölby , där är allt lite billigare... Näe... Inte här vafan.. Vem får jag sova hos nästa gång jag kommer då?