Systemuppdatering!

Discussion in 'Wildfire' started by Antion, Sep 7, 2010.

1. factasy

factasy Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Nu har jag fått den senaste programvaran, men vad är det för skillnad, jag märker ingen????

2. Cherokee

Cherokee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Det stod innan du uppdaterade den.

3. aloe

aloe Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

systemuppgradering

Enl mig är batteritid bättre bättre precision i touch skärmen men!!!!
    Får vi froyo verkar inte så :cool:

4. Antion

Antion Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ja enligt mig så är precisionen super mycket bättre :S i Multitouch Vist Test så åker då aldrig någon touch plopp ihop så de får samma X eller Y värde.. även då man kör med 3 touch ställen

5. wangy

wangy Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Är det ingen som fått problem med nya uppdateringen?
    Min flickvän kan numera inte skriva bokstaven M och andra bokstäver i vissa ord och den kopplar inte längre upp sig automatiskt mot vår router.
    Trodde jag hade klarat mig, men idag visade det sig att jag inte längre kan dela ut internet till min laptop genom usbsladden.
    Kan man nedgradera på ngt sätt? (Ingen av oss är speciellt sugna på att nollställa hela telefonen... Kommer vara ett jävla jobb att lägga in alla program och få uteendet som man vill igen.)

Man kan ju hoppas att 2.2 fixar problemen, frågan e väl bara om den kommer alls. =/

6. Threshold

Threshold Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Är det någon med 3 som lyckats uppdatera sin Wildfire? Jag har provat allt i princip varje dag utan att hitta en uppdatering.

7. Threshold

Threshold Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Och här kommer förklaringen från HTC:

Efetrsom din telefon är brandad till 3 nätverket så är inte den uppdateringen tillgänglig för din telefon för tillfället. Uppdateringar för brandade telefoner måste godkännas av nätverket dom är brandade till innan dom släpps så att så fort 3 har godkänt den uppdateringen bör den bli tillgänglig.

Logga in på vår webbplats ContactUs med hjälp av din e-postadress och ärendenumret 10SECW39SVA000396 om du vill svara på det här meddelandet eller ställa andra frågor.

Med vänlig hälsning,

Bjorn

HTC