Ebay england stämmer bra. Hittade en länk på modaco där andra med framgång köpt upplåsningskod. Tog bara några timmar så kom koden på mailen. Telefonen funkar utmärkt, fick dock lägga till apn för telenor, men det gick på någon minut. Allt verkar funka som en dans, det enda som buggar är att facebook applikationen och det är bara en mindre bugg. Den påstår att alla statusuppdateringar hänt senaste minuten och den har svårt att visa kommentarer. Men är inte så flitig på fb ändå, så har inte orkat ta tag i det än.
Har vart lite dött om U8230 ett tag men någon har fått klämt på den i all fall. http://www.pointgphone.com/test-huawei-u8230-9262 Hoppas den landar i Sverige så snart som möjligt för att jag går i köptankar angående en android lur. Vad det verkar så är det enda som skiljer mellan U8220 ( Pulse ) och U8230 själva designen. Tar inte Telia in U8230n snart och blir det en Pulse eller någon annan lur med android.
Det ser väl ut som att Telia kommer köra sin spotifytjänst på Samsung Spica iaf. Men det vore väldigt lägligt med lite billiga androider i Svea rike.
Jag hoppas den inte blir operatörsbunden hos Telia, nightmare! Tele2 Student är det som gäller @j0nte Den fick ju inte bästa betyg i länken du skickade Men den ska väl inte skilja sig från U8220? Förutom att designen är lite annorlunda.
Det enda jag oroa mig var att de inte tyckte skärmen sakna viss respons. Sakerna i U8220 och U8230 skall vara likadana. Min tanke är att jag skall skaffa en billigare lur med android och ha den till mer modeller släppts och 2.0 finns till de flesta.
Skulle nästan bli förvånad om inte Tre tog in den, de verkar ha en viss förkärlek till brandade telefoner. Hoppas verkligen på att den är på väg hit till Sverige snart. Har för övrigt läst i någon recension om att Pulse hade dålig röstkvalitet vid telefonsamtal... är det något ni som har testat den har märkt av?
Det var den som kändes mest ja. Hoppas 30:an dyker upp nu under julhandeln, har fått ihop pengar till en billig droid.
nu pratar jag ju sällan med mig själv, men ingen jag pratat med har klagat över röst/ljudkvaliteten. Inte heller jag har haft några problem att höra den jag pratat med. Tycker ljudet är bättre än på mina senaste Nokia och SE.
Har tyvärr inte lyckats ta några foton eller skriva en recension än, har alldeles för mycket att göra för tillfället. Men lite goda nyheter, det verkar som det kommer en 2.0 uppdatering till pulse! Hurra! http://android.modaco.com/content-page/295649/custom-kernel-development-effort/page/60/ (Det har kommit en ny custom rom också, mindre uppdateringar.) http://android.modaco.com/content/t-mobile-pulse-pulse-modaco-com/294644/26-11-1-3-modaco-custom-rom-featuring-wavesecure-stock-roms/
T-Mobile Pulse £147.01 Nu har ju T-mobile sänkt priset på Pulsen så min fråga är, kan man köpa från T-mobile på nätet och få den skickad till sig? Eller är det ebay som gäller? Pulse
Det är nog eBay som gäller. Såg för övrigt en Pulse där tidigare idag. Själv väntar jag mig nog en månad, U8230 ska ju tydligen släppas i år. Från T-mobiles Terms & Conditions: ttp://www.t-mobile.co.uk/services/terms-and-conditions/
Det har väll sagts så om U8230, sitter själv och funderar på en T-Mobile Pulse men vill verkligen ha U8230 men har inte hittat någon information om den på senaste alls. Det har blivit så att jag snart ger upp och fixar en Pulse p.g.a. att jag vill ha en android NU ^^ Men på tal om eBay så har jag kollat runt lite och det verkar finnas en hel del bra alternativ av Pulse som är många gånger billigare än de tyska försäljningssidorna. Men sitter fortfarande och pendlar mellan att vänta eller slå till ^^
Har mailat till T-mobile och frågat ifall de kunde skicka till Sverige vilket inte gick Så för mig fick det bli en beställning ifrån ebay istället, så nu är det bara den långa väntan kvar, sen äger man äntligen en android lur!!
Får man fråga... Får man fråga vad du fick betala för Pulsen? Sitter själv och väljer mellan T-mobile Pulse, Samsung Spica eller en begagnad lur. Sedan får du gärna skriva om hur du tycker luren funkar, när du fått den.
Ibland skulle man bott i England Idag reade T-mobile ut flera telefoner och Pulsen var en av dem. Priset: ca 92 Pund ( ca 1200 Svenska kr i dagen kurs ). Nästan så det vart värt att köpa en flygbiljett och åka över Får hoppas U8230 kommer snart.......