T-Mobiles version har gått att använda som modem, det borde gälla även denna. Vad gäller filstödet vet jag inte...
Jag har nästan bestämt mig för att köpa en u8220 men hur är det med applikationerna, fungerar alla som fungerar på t.ex. htc hero, acer liquid? Om nu det inte skulle komma en officiell 2.x uppdatering, går det då att installera någon ROM eller dyl.?
Ett hyggligt köp, men inget jätteklipp. Jämfört med konkurrenterna från HTC så är den helt klart prisvärd, men Samsung Spica har bättre bestyckning och kostar ungefär lika lite. Jag vet dock inte om Spica säljs med kontantkort hos Telia längre. Vill du ha en billig androidlur och kan tänk dig Tre så är det ett bra köp.
Det går via Katshing fortfarande iaf. Men om man ska ha Spica och som jag vill ha gratis sms billigt kan det dock vara värt att vänta till mitten av Februari då Halebop ska börja sälja den.
Jag har inga planer på att byta operatör eller köpa mobilen kontant så då 3 inte har spicca är inte den något alternativ, det enda tänkbara är htc tattoo men u8220 känns betydligt mer lockande.
håller med. u8220 skulle jag välja framför tattoo med. Tattoo måste bara ha för liten skärm, tycker Hero börjar kännas gränsfall redan när man kikar på de som har större.
Av dessa två så skulle jag definitivt välja U8220. Rejäl skärm, kamera med autofokus och kapacitiv touch.
tackar. denna borde väl vara okej att rekommendera dom som faktiskt inte vill lägga så mycket på en mobil, men är kära i min Hero?
enligt 3's hemsida är kontantkorts telefonen inte låst saxat: Operatörslåsning Med 3Abonnemang: Ja, under bindningstiden Med 3Kontant: Nej
Är lite nyfiken på de som köpt den här luren ifrån Tre, ifall det är en svensk rom? Eller om touchpal kanske har svenska bokstäver?
Får min snart Någon som vet om det fungerar att lägga in ROMs på denna, är det exakt samma telefon som t-mobile pulse?